Disease Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) Hei Jeg begynner om litt i ny jobb og har fått frie tøyler til å kjøpe meg ny laptop. Iallefall til en viss grad. Men hva skal man velge? Jobber med IT, altså en del applikasjoner som skal kjøre samtidig, også en del tunge applikasjoner. Jeg har i dag i min nåværende jobb en HP ProBook 6450 med 1st gen i7 og har forsåvidt vært fornøyd med den til nå. Tidligere har jeg stort sett hatt Dell Latitudes. I tillegg er jeg avhenglig av dockingstasjon. Dette har jo både Dell og HP vært gode på. Edit: Trenger god batteritid og rundt 14-15 tommer. Endret 18. juli 2013 av Disease Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Du bør uansett vente til de Haswell-baserte laptop'ene kommer. Alt som selges nå er fjorårets modeller. Ville glatt valgt Dell Latitude over HP Probook når som helst. Hadde en Elitebook 8530, det var noe søppel. HP kan ikke laptop'er (servere er de riktignok gode på). Lenke til kommentar
Disease Skrevet 18. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2013 Okei. Slik som Dell Latitude E6540 som allerede er mulig å bestille? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Okei. Slik som Dell Latitude E6540 som allerede er mulig å bestille? F.eks. Personlig ville jeg ventet til E6440 kom, hvis mulig, E6440s. Den er lettere enn den vanlige utgaven. Ellers er det en ny Thinkpad i T-serien på vei, med en vekt som minner om en ultraportabel, bare at T-serien er fullblods arbeidsstasjoner. Men det koster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå