Gå til innhold

En eftermiddag.i Gamlebyen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da får jeg være den sinte og grinte gubben jeg da. For jeg liker ikke etterbehandlingen i det hele tatt.

Jeg synes fargene blir for overdrevet og glorete. De to personene under statuen er bare grøt. Himmelen blir også for mørk i forhold til resten av motivet slik at det hele får et uvirkelig skjær.

Og det er synd for bildet har en fin komposisjon uten forstyrrende elementer.

V2 er bedre enn V1 da fargene er dempet; men det er noe med kontrastene og forholdet mellom speilingene i vinduet og himmelen som fortsatt skurrer.

Lenke til kommentar

Da får jeg være den sinte og grinte gubben jeg da. For jeg liker ikke etterbehandlingen i det hele tatt.Jeg synes fargene blir for overdrevet og glorete. De to personene under statuen er bare grøt. Himmelen blir også for mørk i forhold til resten av motivet slik at det hele får et uvirkelig skjær.Og det er synd for bildet har en fin komposisjon uten forstyrrende elementer. V2 er bedre enn V1 da fargene er dempet; men det er noe med kontrastene og forholdet mellom speilingene i vinduet og himmelen som fortsatt skurrer.

Mange takk. Jeg forstår hva du mener. Nå er ikke dette bildet ment å være et prospektkort - det kan jeg godt lage om jeg ønsker det. Det er vel slik det er at smaken er forskjellig og det er jo fint.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...