Harald Gjerholm Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 En eftermiddag i Gamlebyen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Fint etterbehandlet og fint komponert samt flott lys og fine farger!! mvh Tove Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 18. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2013 Fint etterbehandlet og fint komponert samt flott lys og fine farger!!mvh Tove Mange takk Ovidia. Dette er en HDR med bruk av gradert gråfilter for å balansere en ellers ganske så lys himmel. . 1 Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Veldig bra på alle vis! Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Meget bra dette Harald! Enig med Tove når det gjeld det tekniske. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 18. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2013 Meget bra dette Harald! Enig med Tove når det gjeld det tekniske. Takkar Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 18. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) Veldig bra på alle vis! Mange takk. En fin plass dette. Et eldorado for foto glade mennesker. Endret 18. juli 2013 av Harald Gjerholm Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Nydelig og med stemningsfylt lys Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 18. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2013 Nydelig og med stemningsfylt lys Mange takk og god helg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Da får jeg være den sinte og grinte gubben jeg da. For jeg liker ikke etterbehandlingen i det hele tatt. Jeg synes fargene blir for overdrevet og glorete. De to personene under statuen er bare grøt. Himmelen blir også for mørk i forhold til resten av motivet slik at det hele får et uvirkelig skjær. Og det er synd for bildet har en fin komposisjon uten forstyrrende elementer. V2 er bedre enn V1 da fargene er dempet; men det er noe med kontrastene og forholdet mellom speilingene i vinduet og himmelen som fortsatt skurrer. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 18. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2013 Da får jeg være den sinte og grinte gubben jeg da. For jeg liker ikke etterbehandlingen i det hele tatt.Jeg synes fargene blir for overdrevet og glorete. De to personene under statuen er bare grøt. Himmelen blir også for mørk i forhold til resten av motivet slik at det hele får et uvirkelig skjær.Og det er synd for bildet har en fin komposisjon uten forstyrrende elementer. V2 er bedre enn V1 da fargene er dempet; men det er noe med kontrastene og forholdet mellom speilingene i vinduet og himmelen som fortsatt skurrer. Mange takk. Jeg forstår hva du mener. Nå er ikke dette bildet ment å være et prospektkort - det kan jeg godt lage om jeg ønsker det. Det er vel slik det er at smaken er forskjellig og det er jo fint. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 veldig bra Harald! motivet passer perfekt til teknikken. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 18. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2013 veldig bra Harald! motivet passer perfekt til teknikken. Mange takk. Jeg måtte nesten bruke HDR her for å få lys i skyggepartiene på bygningen til høyre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg