Magnar Bruvik Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Fluge. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 nært og teknisk ok. litt hardt lys kansje.. direkte blits? er flua død? ser litt unaturlig ut "fotstillingen" helt ok visst den er det.. bare lurte... Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 18. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2013 Fluga er levande og forhåpentlegvis i beste velgåande Einig med at lyset framstår som noko hardt - du har heilt rett mhp. blitzen. Har nytta den innebygde blitzen som nok ikkje er av dei beste. Har tenkt litt på å investera i ein ringblitz. Nokon erfaring med det?? Eventuelt andre måtar for ljossetjing? Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 hei, har forska litt på dette i det siste... eg bruker no en nikon sb 910 med radiotrigger ( ttl styring) plassert i en ganske stor softboks (oktobox 65 cm).samme opsettet som eg brukar på portrett. dette synest eg funker bra og bilda blir ikkje så prega av blitsen. eg likar ikke bilder der man med en gang ser at det er brukt blits.. eg følger med noen som bruker ring blits og eg synest bilda deira er prega av blitsbruk..fks heilt svarte bakgrunnar. det kan jo sjølsagt være at det er feilbruk. men personleg likar eg iverfall å bruke blitsen berre som delvis lyskilde. håper dette var oppklarende :=) Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 18. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2013 Er jo einig i at blitzlyset ofte kan bli i hardaste laget - er heller ikkje spesielt glad i det. Er på eit rel. uerfarent stadie når det gjeld blitzbruk. Spanande å høyra korleis opsettet ditt er. Takkar for interessant tibakemelding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg