Vestkanten Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Her er vår første låt: Litt fail på autotuninga, men det kommer sæ! Andre låta: Peace out! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Forsøk på å bli ny broiler? Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) Dem er ikke langt unna hahaha, faen hvor keegt! Er på mobil så hørte først sangene, så så jeg ralph-logoen, trodde jeg skulle dø. Vanskelig å si om dere er klin seriøse eller ironiske... Endret 17. juli 2013 av Toalettet Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Hvis dere ønsker å promotere dere litt er www.uhort.no og http://www.nrk.no/urort 2 gode steder. Jeg ble funnet av ett filmselskap for noen år siden via uhort og tjente noe kroner der på min musikk. Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Sykt bra. Jeg kjøper cd-en når den kommer ut. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 haha fyfaen, håper dette er kødd Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Tråden er flyttet fra musikk til egenprodusert kultur. Dette er forøvrig noe av det verste jeg har hørt noensinne innen musikk. Hva med å bruke en ordentlig mikrofon? 1 Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Tråden er flyttet fra musikk til egenprodusert kultur. Dette er forøvrig noe av det verste jeg har hørt noensinne innen musikk. Hva med å bruke en ordentlig mikrofon? Du lager sikkert ikke så mye bedre selv så hold kjeft! Hvis du er keeg på veftkanten, stjeler de diplom-is. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Du lager sikkert ikke så mye bedre selv så hold kjeft! Hvis du er keeg på veftkanten, stjeler de diplom-is. Vel, nå er det ikke jeg som har lagt ut mitt verk her, så hva jeg lager eller ikke lager er irrelevant. Hva med å komme med litt konstruktiv kritikk? 1 Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Det kan jeg gjøre; syns dere burde få en bedre mic, men besten satt som bare f... Keegt <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå