Slettamann Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Sommerlig byvandring Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Et koselig bybilde fint gjengitt. Bra stemning her ser det ut til. Noen fremmed legemer i front her men det gjør ikke så mye syns jeg. Hvor er dette?? Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 18. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2013 Et koselig bybilde fint gjengitt. Bra stemning her ser det ut til. Noen fremmed legemer i front her men det gjør ikke så mye syns jeg. Hvor er dette?? Takk for det. Bildet er tatt i Fredrikstad ganske så nært en av gangbroene over til Kråkerøy. 1 Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Et koselig bybilde fint gjengitt. Bra stemning her ser det ut til. Noen fremmed legemer i front her men det gjør ikke så mye syns jeg. Hvor er dette??Takk for det. Bildet er tatt i Fredrikstad ganske så nært en av gangbroene over til Kråkerøy. OK - Fredrikstad er i skuddet nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg