Der Kaiser Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Da er det en knapp måned til jeg skal entre forsvarets klær og jeg vil gjerne gå til anskaffelse av en rimelig, vanntett og god pulsklokke. Er det noen av dere treningsentusiaster som har noen anbefalinger å komme med? Lenke til kommentar
Der Kaiser Skrevet 18. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) Takker. Kjøper den. Nå forhaster jeg meg her. Har sjekket ut en del sider nå og mange sier jeg bør kjøpe G-Shock eller Suunto. Synes denne ser flott ut: http://www.fjellsport.no/merker/n-z/suunto/suunto-x-lander-military-black.html Noen som har andre anbefalinger eller rimeligere alternativ? Endret 18. juli 2013 av Der Kaiser Lenke til kommentar
tkterje123 Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Selv bruker jeg garmin 610 som jeg er meget fornøyd med. Nå driver jeg stort sett med løping og langrenn over vann. Denne klokka er vanntett men kun i 30 min på inntil 1 meter eller noe sånt, så du kan liksom ikke gjøre så mye mer enn å løpe i regn og dusje med den. Da jeg skulle kjøpe så leste jeg produktanmeldelser av mange klokker for å finne en som passet til mitt bruk. Kan anbefale http://www.dcrainmaker.com/ på det groveste for produktanmeldelser som går i dybden. Lenke til kommentar
Der Kaiser Skrevet 19. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2013 Takker. Flere tips taes i mot med takk. Lenke til kommentar
-trygve Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Hvis ikke budsjettet er veldig stramt ville jeg helt klart gått for en klokke med både GPS og pulsmåling. Der harjeg bare erfaring med Garmin, og det fungerer helt fint. Det finnes sikkert andre produsenter som du blir fornøyd med også. Det e en god idé å tenke litt over bruken din og lese om klokkene for å fine den beste balansen mellom pris og funksjoner. dcrainmaker som var nevnt er en ypperlig kilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå