LAEN Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Edderkoppdyr Midd (rundt 1mm stor)(3 bilder) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) Ganske så ekkelt å tenke på, men bildene dine er jo bare helt supre, likte hhv. V1/V3 best, men får mer forståelse av utseende ved å se på V2, likner veldig på en edderkopp, utrolig at man kan få pakket alt dette sammen på ca. 1mm, nesten ikke til å tro Friske farger og virker som du har stålkontroll på hvor mye/plassering av dybdenskarpheten din, helt konge spør du meg, håper jeg kan få til noe sånt en vakker dag jeg også Endret 18. juli 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
LAEN Skrevet 18. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) Takk for kommentaren Jentungen2 Ja den ligner på en edderkopp og tilhører samme familie edderkoppdyr, edderkoppen har nok utviklet seg fra middene en gang i tiden. Middene var blant de første landdyr som levde på jorden og man har funnet fossiler av midd som er rundt 400 millioner år gammel. Endret 18. juli 2013 av LAEN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg