Ydidia Skrevet 22. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2013 Å style en ny BMW med bodykits, og spesielt noe som en 316i, ser utrolig teit ut. Og i tilfeller vil verdien synke, og bilen vanskeligere å videreselge. 1: Ser jo ikke teit ut da ? Etter mine mening da Er jo mange 3 serier med bodykit som ser heftige ut ? 2: Hvorfor skal det være vanskelig å videreselge? Og hvis det er det så er det jo bare å ta av bodykittet og sette på det orginalet da er det ikke ? Det Vertical^ sa. Ja, jeg reagerte litt på om du skulle putte det på en F30, fordi jeg da mye heller ville ha kjøpt M-sportpakken. Kanskje ikke på en 316 da Edit: Hvilket kit planla du å kjøpe? Kanskje jeg selv også hadde tatt m pakke, men uansett.. hvorfor ikke sette bodykit på en f30 ? Tror ikke jeg hadde gjort det, men hvorfor ikke liksom ? og nei, har ikke tenkt på hvilken body kit, men det kommer når jeg har kjøpt en bil Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Det er en 316i. Altså en motor på 1,6 liter, og litt over 100 hk. Derfor blir det fort teit med bodykits. Nye felger og litt senk holder i massevis! Eventuelt noen litt bredere dekk også. Du kan så klart ta av bodykits og sette på originalt, men folk flest vil ha bilen nemlig "original", og gjøre en slik jobb selv. Man kan aldri vite hva selgeren har gjort for å få på kits. Slurvete arbeid, kits som ikke passer, ++. Lenke til kommentar
Ydidia Skrevet 22. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2013 Det er en 316i. Altså en motor på 1,6 liter, og litt over 100 hk. Derfor blir det fort teit med bodykits. Nye felger og litt senk holder i massevis! Eventuelt noen litt bredere dekk også. Du kan så klart ta av bodykits og sette på originalt, men folk flest vil ha bilen nemlig "original", og gjøre en slik jobb selv. Man kan aldri vite hva selgeren har gjort for å få på kits. Slurvete arbeid, kits som ikke passer, ++. True that, true that så det du mener er at: bodykit er på en måte en bekledning som skal informere andre at: Den bilen der er rask, så i og med at 316i har så lite hester så vil det være teit ? Men jeg tenker ikke sånn: Med en gang jeg ser en bil som ser bra ut i bodykit så tenker jeg jo bare wow, heftig bil.. ikke noe om hvor kjapp den er ellernoe Men jo, skjønner tegninga di også da. Men, om jeg skal kjøpe en f30 så tror nok ikke jeg at jeg kommer til å selge den, for det er jo hele grunnen til at jeg også vil kjøpe en ganske så ny bil: nemlig fordi jeg ikke vil bytte bil hele tiden som mange gjør, men heller holde meg til en veldig lenge, er det så galt a ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Når jeg ser en BMW ser jeg etter 4 endestusser (M*=). Når jeg ser en BMW med body kit på, rister jeg på hodet. Jeg vet det er flere som gjør det samme, de som virkelig er bilinteressert synes ikke lambodører og rosa flammer er fett. True that, true that så det du mener er at: bodykit er på en måte en bekledning som skal informere andre at: Den bilen der er rask, så i og med at 316i har så lite hester så vil det være teit ? Riktig! Begynn å tenk sånn du også Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 (endret) Bodykits/facelifts er noe toppmodellene pleier å få (M5, M3,++). Dette kan være ekstra styling i form av tøffere skjermer, sideskjørt, felger, eksospotter, o.l. Når man da prøver å montere dette på BMW's svakeste 3-serie (eller en hvilken som helst BMW under toppsjiktet), så blir det for seendes dumt ut. Da ville jeg heller kjøpt en eldre E30, E36, eller E46 med større motor, og satt styling på denne. Men valget er jo så klart ditt Endret 22. juli 2013 av Vertical^ Lenke til kommentar
Ydidia Skrevet 22. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2013 de som virkelig er bilinteressert synes ikke lambodører og rosa flammer er fett. Haha, nei det syntes ikke jeg heller for det er bare for harry.. Men assa, finnes da grenser da Men hva syntes du om en bmw 318i/320i da ? Lenke til kommentar
Ydidia Skrevet 22. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2013 Bodykits/facelifts er noe toppmodellene pleier å få (M5, M3,++). Dette kan være ekstra styling i form av tøffere skjermer, sideskjørt, felger, eksospotter, o.l. Når man da prøver å montere dette på BMW's svakeste 3-serie (eller en hvilken som helst BMW under toppsjiktet), så blir det for seendes dumt ut. Da ville jeg heller kjøpt en eldre E30, E36, eller E46 med større motor, og satt styling på denne. Men valget er jo så klart ditt Skjønner! Men sett at jeg skulle kjøpt en e90 da, er 320i nok syntes du ? eller mer enn det ? Assa, jeg tror mest sansynlighvis at det blir en E90, men samtidig så vil jeg så syyyyyykt ha en f30 i og med at jeg liker biler og setter det som første prioritet(Vet at mange syntes det er dumt, men det syntes ikke jeg hvis man ikke haster med å flytte ut) Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 (endret) Ville selvsagt valgt en 318i eller 320i ovenfor en 316, men syns heller ikke disse modellene er noe man burde kaste bodykits på. Felger, dekk, og senk holder i massevis her også. Eventuelt en M-sportpakke, men er ikke noe jeg selv ville hatt. 320 ville nok holde i massevis Endret 22. juli 2013 av Vertical^ Lenke til kommentar
Ydidia Skrevet 22. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2013 Ville selvsagt valgt en 318i eller 320i ovenfor en 316, men syns heller ikke disse modellene er noe man burde kaste bodykits på. Felger, dekk, og senk holder i massevis her også. Eventuelt en M-sportpakke, men er ikke noe jeg selv ville hatt. 320 ville nok holde i massevis ok takk Men jeg har lyst til å spørre deg om noe siden du virker som en som vet mye om biler Mazda rx8 er en jeg også liker, men det er en ting jeg ikke skjønner.. Hvordan kan den ha 1,3 Motor og ha 190-231 HK ???? Det er også en bil jeg er keen på å kjøpe, men hvis du hadde hatt valget mellom den og 320, hvilken hadde du valgt da og hvorfor ? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 (endret) Da hadde det lett blitt en RX8. Skal jeg være ærlig så er jeg ikke så fan av de nye BMW'ene. Elsker dog BMW'ene som lagd tidligere en 1990 (ca.) Grunnen til såpass mange hester er kommer av en helt spesiell type motor kjent som "Wankel". Du vil blant annet oppleve et svært høyt turtall. En wankel-motor operer på en helt annen måte, som gjør at du kan dra veldig mange hester ut av en liten motor. http://no.wikipedia....iki/Wankelmotor Du vil på den andre siden måtte gjøre mer vedlikehold med en wankelmotor. Endret 22. juli 2013 av Vertical^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Gjør som Vertical^ sier. Trenger du de to ekstra dørene E90, hvis ikke, kjøp en E92. Denne trenger du ikke body kit på, og ser fet ut med felger og senk. Jeg ville hatt en 323 hvis du har råd, denne har en rekke 6'er, og vil ha en mye roligere gange. Du vil også ha litt mer kraft, når du tråkker på pedalen. Du har to valg: Felg og senk: Et utolig stygt body kit: Lenke til kommentar
Ydidia Skrevet 22. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2013 Gjør som Vertical^ sier. Trenger du de to ekstra dørene E90, hvis ikke, kjøp en E92. Denne trenger du ikke body kit på, og ser fet ut med felger og senk. Jeg ville hatt en 323 hvis du har råd, denne har en rekke 6'er, og vil ha en mye roligere gange. Du vil også ha litt mer kraft, når du tråkker på pedalen. Du har to valg: Felg og senk: Et utolig stygt body kit: HAha for å være ærlig så syntes jeg det er bedre med bodykit ass, rett og slett fordi jeg ikke syntes det ser fint ut når man senker fordi hjulet går liksom(vet ikke helt hva jeg skal si)Men opp under bilen. Lenke til kommentar
Ydidia Skrevet 22. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2013 Da hadde det lett blitt en RX8. Skal jeg være ærlig så er jeg ikke så fan av de nye BMW'ene. Elsker dog BMW'ene som lagd tidligere en 1990 (ca.) Grunnen til såpass mange hester er kommer av en helt spesiell type motor kjent som "Wankel". Du vil blant annet oppleve et svært høyt turtall. En wankel-motor operer på en helt annen måte, som gjør at du kan dra veldig mange hester ut av en liten motor. Haha hvorfor liker du ikke de nye bmw ??? :OOOO De er så fete da, både utefra og interiøret + det nye teknologien.. Men alle har da sine egne smak da så jeg respekterer det Uansett: ville en rx8 bruke mer drivstoff siden den har mer hester enn 320 ? http://no.wikipedia....iki/Wankelmotor Du vil på den andre siden måtte gjøre mer vedlikehold med en wankelmotor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Jaja, ditt valg Det var snakk om RX8 her, personlig hadde jeg tatt en RX7 før en RX8, men det er en eldre bil. Lenke til kommentar
Ydidia Skrevet 22. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2013 Jaja, ditt valg Det var snakk om RX8 her, personlig hadde jeg tatt en RX7 før en RX8, men det er en eldre bil. Hehe jo, men takk uansett Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Antall centimeter med senk kan du jo bestemme selv. Hjulbuen må jo ikke gå over dekket Lenke til kommentar
Ydidia Skrevet 22. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2013 Ok, men hvem av 320 og rx8 bruker mest drivstoff?? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 RX8'en vil nok definitivt bruke mer drivstoff. Det samme med olje. Er nok ikke en særlig økonomisk bil. Lenke til kommentar
Ydidia Skrevet 22. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2013 RX8'en vil nok definitivt bruke mer drivstoff. Det samme med olje. Er nok ikke en særlig økonomisk bil. Thanks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå