Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Hei, jeg bare lurer på om det er noen av dere som vet og har levert bilen sin til noen profesjonelle body kit montører her i oslo? Og hvis ja, så hvor mye koster det ? Eller er det bare best å prøve seg frem selv og bare følge manualen ? Hvis noen har gjort det før..

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Ofte er passformen på bodykit ganske dårlig. Man må regne med tilpasninger, borre skruehull og glipper.

Edit: Hvorfor ikke bare slenge på senk og et sett med fine felger, dette må du jo uansett ha med et bodykit.

Det ser i 9/10 tilfeller mye bedre ut med felger og senk.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Det vil i de fleste tilfeller være vesentlig billigere og se mye bedre ut. Alt for mange kjører rundt i gamle biler med stygg styling og kjipe felger.

Kjøp deg heller noen fine felger, senk og kanskje 25-35% solfilm.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg går for body kit og fine felger og kanksje sette på en universal spoiler. Syntes ikke at senking er så bra

Dette ser sjeldent veldig bra ut. Ofte er det slik at hjulene ser ALT for små ut med et bodykit, uten senk. Ofte bør man hive på noen spacere også. Og spoiler? Jeg hadde droppet dette, med mindre du finner en orginal spoiler. Hvilken bil er det snakk om?

Men dette er jo opp til deg, din bil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

scion-coupe-body-kit-fail_zpsf1eb2a3a.jpg

Skjønner du? Et par spacere hadde gjort seg der, eller helst bare senk og felger.

Jeg kan nesten garantere deg, at det vil se helt på trynet ut, uten senk.

Ikke si at det er en 316 eller 318, du skal fikse på? :p

Lenke til kommentar

scion-coupe-body-kit-fail_zpsf1eb2a3a.jpg

Skjønner du? Et par spacere hadde gjort seg der, eller helst bare senk og felger.

Jeg kan nesten garantere deg, at det vil se helt på trynet ut, uten senk.

Ikke si at det er en 316 eller 318, du skal fikse på? :p

Jo haha, blir en 316.. why ? Har det noe å si hvilken 3 serie sedan det er egentlig ? Men det bidlet du viste nå, er det senk eller bare bodykit ? for det så ikke så bra ut

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Grunnen til at jeg spurte, er at N42 motoren som sitter i tidlige 316 (E46 that is), går dass. Body kitet skriker at bilen er rask, noe den ikke er. Drit langt i body kit, og legg penger i større motor/ felg og senk.

Jeg har ikke kjenskap til bilen jeg la ut bilde av, men uten senk/spacere noe som ofte er nødvendig med bodykit, vil det se shitty ut.

Whaaaat? Skal du slenge et body kit på en F30?

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg spurte, er at N42 motoren som sitter i tidlige 316 (E46 that is), går dass. Body kitet skriker at bilen er rask, noe den ikke er. Drit langt i body kit, og legg penger i større motor/ felg og senk.

Jeg har ikke kjenskap til bilen jeg la ut bilde av, men uten senk/spacere noe som ofte er nødvendig med bodykit, vil det se shitty ut.

Whaaaat? Skal du slenge et body kit på en F30?

Åja haha skjønner nå :) Men tenker også av og til "Hva skal man med en rask bil her i oslo"

Neinei, blir nok ikke bodykit på f30(HVIS JEG VELGER Å GÅ ETTER DET JEG SELV ØNSKER Å KJØPE OG HA DA) Men om det blir bodykit, så blir det nok kanskje en fronfanger, men hvorfor lurer du på det egentlig ? Føltes som om du mente det er det dummeste man kan gjøre ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Det Vertical^ sa.

Ja, jeg reagerte litt på om du skulle putte det på en F30, fordi jeg da mye heller ville ha kjøpt M-sportpakken. Kanskje ikke på en 316 da :)

Edit: Hvilket kit planla du å kjøpe?

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...