Zapmi Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Hei! Er virkelig grønn på forsterkere of hjemmekinoanlegg.. Så har et spørsmål. Har 2 forsterkere; en Denon AVR-1905 og en Pioneer VSX-LX50. Hvilke av disse burde jeg bruke? For øyeblikket bruker jeg Pioneer sin grunnet den er nyere. Bruker den med hdmi for lyd og bilde fra pc og tv. Håper på hjelpsomme svar. -Tommy Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Hei! Er virkelig grønn på forsterkere of hjemmekinoanlegg.. Så har et spørsmål. Har 2 forsterkere; en Denon AVR-1905 og en Pioneer VSX-LX50. Hvilke av disse burde jeg bruke? For øyeblikket bruker jeg Pioneer sin grunnet den er nyere. Bruker den med hdmi for lyd og bilde fra pc og tv. Håper på hjelpsomme svar. -Tommy Pioneeren er best på papiret, så ville fortsatt å brukt den. Jeg ville ha solgt Denonen til andre som har bruk for den. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Hva med å la ørene dine bestemme? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Hva med å la ørene dine bestemme? Korrekt. Test begge over litt tid, og bruk den du syntes låter best. Pioneeren er lysere i lyden enn Denonen. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Ja dersom du ikke liker lyden i Pioneer så kan du jo i værstefall nedgradere til Denon Lenke til kommentar
weebl Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Som andre også sier, la ørene bestemme. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Er ikke helt enig. Denon har ikke engang Hdmi, lyden i Pioneer bør da iaf være ganske dårlig. Denon får ikke koblet tv, etterslep på lyd, får ikke koblet annet lettvint. Har man Hdmi på data er det surt å ikke ha HDMI. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Er ikke helt enig. Denon har ikke engang Hdmi, lyden i Pioneer bør da iaf være ganske dårlig. Denon får ikke koblet tv, etterslep på lyd, får ikke koblet annet lettvint. Har man Hdmi på data er det surt å ikke ha HDMI. Tenkte ikke Denonen var så gammel at den ikke hadde HDMI. Da er Pioneeren eneste alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå