Martin Toto Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Align with nature Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Rett og slett råbra !!! 1 Lenke til kommentar
Martin Toto Skrevet 17. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2013 Rett og slett råbra !!! Setter utrolig stor pris på det, Terje. Husk at dette er 2 av 365, så det kommer til å bli utrolig mange fler. Følg meg gjerne på Facebook med linken under bilde! Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Rett og slett råbra !!! Setter utrolig stor pris på det, Terje.Husk at dette er 2 av 365, så det kommer til å bli utrolig mange fler. Følg meg gjerne på Facebook med linken under bilde! Skal gjøre det, spennende prosjekt ! Mvh. Terje 1 Lenke til kommentar
Martin Toto Skrevet 17. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2013 Rett og slett råbra !!! Setter utrolig stor pris på det, Terje.Husk at dette er 2 av 365, så det kommer til å bli utrolig mange fler. Følg meg gjerne på Facebook med linken under bilde!Skal gjøre det, spennende prosjekt !Mvh. Terje Åh, definitivt. Jeg har så mye å lære og jeg må putte kreativiteten min et sted! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg