JohnnyRubber Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) Hei! Er ganske sikker på jeg har gjort dette før, og nå har jeg googla meg grønn uten å komme noe videre. Har akkurat fått en PC i armene med det kjente politi-viruset, så jeg tenkte å boote fra Kaspersky RescueDisk. Problemet er at jeg ikke vet hvilke verktøy jeg kan bruke for å gjøre minnepinnen bootable. Med mine middelmådige søkeevner finner jeg kun verktøy til å boote Win7/8, som tydeligvis ikke liker andre iso-filer. Takker på forhånd for all hjelp! Endret 17. juli 2013 av JohnnyRubber Lenke til kommentar
stepking2 Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Unetbootin, hvis du skal en minnepenn hvor du kan boote en ISO. SARDU, hvis du skal kunne boote flere forskjellige ISOer på en minnepenn. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Har prøvd SARDU i et par dager og det blir bare rot når jeg prøver. Menyene er forvirrende og gjør ikke som jeg forestiller meg. Jeg har brukt YUMI i minst et år og den gjør jobben du er ute etter, TS uten å være vanskelig å forstå. (Missforstå meg rett, jeg har ikke gitt opp SARDU, men jeg forstår den ikke helt ennå) Lenke til kommentar
JohnnyRubber Skrevet 17. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) Takker så meget! Gjenopprettet like gjerne PCen til ett tidligere tidspunkt og kjørte MalwareBytes, men skal ha det i bakhodet til neste gang! Endret 18. juli 2013 av JohnnyRubber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå