Cuneax Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Invitasjon over e-post ikke lenger nødvendig.Slik får du tilgang til nye Google Maps nå Lenke til kommentar
Parallax1 Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Morro å få popups om å bli "Extra"-medlem. Dette begynner seriøst å bli litt for påtrengende med Tek sin paywall-løsning. 9 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Betyr dette slutten på Google Earth, siden de implementerer det i Google Maps? Ser sånn ut. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Egentlig er dette ikke noe annet en enda en måte å få vite enda mer om deg på. Nå må du jo være logget inn slik at alle dine kartsøk blir knyttet mot deg som person. Lenke til kommentar
kjelle392 Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Egentlig er dette ikke noe annet en enda en måte å få vite enda mer om deg på. Nå må du jo være logget inn slik at alle dine kartsøk blir knyttet mot deg som person. Uff det må virkelig være verdens undergang! Lenke til kommentar
Ingar B Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg klarte ikke å finne "Satellitt" valget, slik som i gamle Google Maps.. Er jeg blind eller har de ikke fått inn dette enda? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg klarte ikke å finne "Satellitt" valget, slik som i gamle Google Maps.. Er jeg blind eller har de ikke fått inn dette enda? Har du ikkje noko nederst i venstre hjørne? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Uff det må virkelig være verdens undergang! Det har jeg ikke sagt, men det kan være greit å være klar over konsekvensene av den teknologien en bruker. Som regel er det lite jeg foretar meg som det bryr meg om at NSA vet om, men av og til så er det greit å vite hva du må gjøre for at NSA ikke skal få vite hva du finner på. Det holder å være politisk aktiv og utøve støtte til "fiender" av USA Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 På min (5 år gamle) laptop er nye Google Maps latterlig treigt; det gjør kartet bortimot ubrukelig. Jeg sliter også med å finne ut hvordan jeg kan få slått på "terreng"-laget (høydekurver m.m.), men det er jo mulig at dette rett og slett mangler i betaversjonen. Terrenglaget er imidlertid noe av det jeg bruker mest, så da får jeg enten holde meg til gamle Google Maps eller bruke Norgeskart. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Jeg sliter også med å finne ut hvordan jeg kan få slått på "terreng"-laget (høydekurver m.m.), men det er jo mulig at dette rett og slett mangler i betaversjonen. Terrenglaget er imidlertid noe av det jeg bruker mest, så da får jeg enten holde meg til gamle Google Maps eller bruke Norgeskart. Lurte på dette sjølv, so eg søkte litt, og du har rett i at topografilaget foreløpig mangler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå