Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Stønner dama di når du kysser henne?

Anbefalte innlegg

Har vært i et forhold i snart 8 år, og det har jo vært mye opp og ned. I det siste har de fysiske relasjonene blomstret litt opp etter å ha vært litt "utslitt" i noen år. Jeg har klaga litt på at dama ikke har vært fysisk nok - mye hodepine, sliten osv.. Men i det siste har dette brått snudd. Nå er hun helt gal! Jeg aner ikke hva som har skjedd. Hun begynner å stønne allerede etter 5 sekunder med kyssing, noe som heller aldri har skjedd før....høhø.. er jo helt flott det, men er bare sjokkert. Prøvde å spørre henne om det, og da ble hun litt brydd.. hehe.. Så - er dette normalt? Er alle jenter slik :)? Anonym poster: 360666dd1638fb45f19737716232a13b

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var bare så sjokkerende. Vil si at vi er ganske gode å kysse da, jeg har ikke vært med så mange andre damer så jeg har igrunn bare ett referansepunkt - og det er ganske lenge siden.

Og det var på munnen ja.. hehe.. men hun ble blaut:p lol Anonym poster: 360666dd1638fb45f19737716232a13b

Munnen er også en erogen sone, vet du. Så når man utveksler (dype) kyss med en man er forelsket i, går det varme ilinger ned til de nedre regioner, med påfølgende reaksjoner :).

Lenke til kommentar

Det var bare så sjokkerende. Vil si at vi er ganske gode å kysse da, jeg har ikke vært med så mange andre damer så jeg har igrunn bare ett referansepunkt - og det er ganske lenge siden.

Og det var på munnen ja.. hehe.. men hun ble blaut:p lol Anonym poster: 360666dd1638fb45f19737716232a13b

Måtte hun på do for å tisse fordi du kysset henne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...