Gå til innhold

Andre som ikke får reiser inn i EuroBonus?

Gjest Slettet-fsaSP0zV

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-fsaSP0zV

På de siste flyreisene mine med SAS har det inntruffet noe merkelig: Selv om tur og retur er bestilt på samme booking, og reisebyrået har mine bonuskortnummer i profilen min, får jeg kun registrert bonusopptjening for utreisen, ikke for hjemreisen. Har aldri sjekket dette før, men ser at dette har vært som det skal være frem til ca april i år. Å ringe de går dårlig, det er alltid opptatt. Jeg forsøkte meg på chat i går, det var 20 foran meg i kø, og tok sikkert 30-40 minutter før jeg var igjennom. De så det samme som meg, og sa at jeg måtte etterregistrere reisene. Jeg forsøkte dette, men da fikk jeg en feilmelding som sa at reisen allerede var registrert. Jeg har dobbeltsjekket med reisebyrået vårt, og alt er iorden fra deres side.

Er det andre som har registrert det samme? Tviler litt på at dette kun gjelder meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har opplevd noe lignende, la inn eurobonusnummeret mitt i web-innsjekken når jeg sjekket inn før jeg dro fra gardermoen. Når jeg skulle sjekke inn hjem igjen ble billetten min aldri funnet, så måtte møte opp på flyplassen tidligere enn jeg pleier da man "må" sjekke inn senest 2 timer før avgang :/

Angående eurobonusen, så har den fortsatt ikke kommet inn, så tenker jeg prøver å etterregistere de isteden. Har altså ikke fått bonusen for verken ut eller hjemreise.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Det er forståelig, da har ikke bonusinfo kommet med på bookingen i det hele tatt. Det gjør den hos meg, da den ligger i profilen hos reisebyrået, men kun utreise kommer med for opptjening av bonus etter en gang tidlig i april. Dette har alltid virket før (sjekket litt bakover nå, da jeg oppdaget dette).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...