lion33 Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Jeg kom i Syden i dag, men jeg har et problem. Jeg tok og epilerte bryst kassa med en epilator og den ble helt rod og irritert som faen, jevla rodt /// jeg dro til to hudleger, han ene sa ta po disse produktene og hold deg unna sola i 2 dager, men han andre jeg var no sa du kan go o sole deg det gor helt fint ...hva skal jeg gjore? tenk om det blir v;rre hvis jeg soler meg ... Lenke til kommentar
Haugezz Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Ikke sol deg vell, Det kan vel ikke bli verre ? Siden det er solen som har foråsaket det tenker jeg.. Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 17. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2013 Ikke sol deg vell, Det kan vel ikke bli verre ? Siden det er solen som har foråsaket det tenker jeg.. har ikke v'rt ute i sola ... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Bruk en t-skjorte når du bader, da vel. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Kjøp deg en slik t-skjorte (eller hva man skal kalle det) som surfere bruker. Disse beskytter også mot UV-stråler og har ofte en solfaktor på 40+. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Epilerte brystkassa? Huff. 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Du vet det går an å bare barbere seg på vanlig vis? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 heldigvis er det mange andre ting man kan gjøre i syden som f.eks å drikke billig alkohol, drive med hor, osv osv 1 Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 3. august 2013 Forfatter Del Skrevet 3. august 2013 Det fiksa seg , , det var rød som faen, men så ble det dagen etter bra igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå