theteg Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Hei, etter at jeg installerte windows 7 på laptopen min, så er det bare en hardisk som viser seg i "min datamaskin" men det skal være 2! et annet problem er trådløs internet, jeg trenger drivere for å komme meg på trådløs nett, men finner ikke ut hvor jeg får lastet det ned. Her er laptopen : http://www.multicom.no/Kunshan-P170S-17e3-Full-HD-Matt-Intel-Core-i7-4700MQe-8GBe-120GB-SSD-750GB-Hdde-GeForce-GTX-770M-3GBe-DVDRWe-Uten-operativsystem-Multicom/cat-p/c/p10624838 Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Hvilken harddisk vises? - Kanskje den andre sitter på en kontroller som ikke har driver som standard i Windows så du må ha driver til denne også? Driverhjelp får du sikkert hos Multicom eller her; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1517412 1 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Hei Her skal nok driveren din til trådløskortet være. Og for disken. Høyreklikk på min datamaskin og velg "behandle" eller manage om du har engelsk OS. Gå så ned til disk management, om du finner disken din der så er det nok bare at den ikke er aktivert eller at den mangler stasjonsbokstav 1 Lenke til kommentar
theteg Skrevet 17. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) Nvm... Endret 17. juli 2013 av theteg Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Okei, jeg fant hardisken med å høyreklikk på datamaskin, så gikk jeg på "manage", aktiverte hardisken og no kan jeg convert to dynamic disk eller convert to gpt disk, men har ikke peiling på hva de egentlig gjør.. Funker det å bare gi den en stasjonsbokstav isteden? 1 Lenke til kommentar
theteg Skrevet 17. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2013 Funker det å bare gi den en stasjonsbokstav isteden? Jeg måtte instalere den først : ) kan vel si at tråden er løst nå, takker alle for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå