HEE Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 ja ja skulle lissom prøve meg på smooth wall og som en inn bana windows bruker så gikk jo dette ikke... det som skjer er at nå jeg har instalert det så fungerer det fint men da jeg kommer til "login" og "password" så skriver jeg det "passordet" jeg har laga og får "inncorect password" ??? har prøvd med vilje og lage enkle simple passord men får bestandig samme feil ? hva har jeg gjordt galt? finnes det noe universal passord ? leste igjennom faq guiden til Dumme gaas før posten Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Login (Brukernavn) = root (Passord har du bestemt selv...) Prøvd det ? Lenke til kommentar
HEE Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 jepp prøvde det funka ikke skal instalere nå for og lage nytt for fjerde gang ! Lenke til kommentar
HEE Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 nå har jeg instalert på nytt og det var vellykket stod det ! skal nå skrive inn væertsnavn den kaller jeg bare (smoothwall). så de-aktiver jeg isdn og usb ruting av adsl siden dette skal være bare en adsl ruter. nå har jeg satt "root" passordet til og være 123 og setup passordet til og være "setup" og admin til "admin" . Nå står det Smooth wall login da skriver jeg root ? og så passordet ? en av de ? eller ? Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Jepp, Login = root <-- Denne er spikra :wink: Passordet er jeg litt usikker på siden det er en stund siden jeg brukte Smoothwall (Bruker ClarkConnect nå). Prøv alle sammen (med root som login) Du har sikkert prøvd, men... Mener jeg sleit med det samme selv da jeg installerte Smoothwall, men jeg fikk det til... Lenke til kommentar
HEE Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 KOM INN NÅ'!! men nå står det bare Root@root¨# hva betyr dette ? og hva kna jeg gøre der ? håkon Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 har du ikke prøvd web-interfacet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå