clinton Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Noen som opplever at Plex appen på apple tv skifter kanal automatisk mens man ser på? Skjer hos meg og hos en kompis. Passe irriterende. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 (endret) Prøvd v2 av plugin? Link Endret 21. februar 2017 av ProphetSe7en Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Er det official release? Ser ut som om den på StreamTVNow fortsatt er fra September... Har lagt den inn hos meg, får se hvordan den funker Lenke til kommentar
sveiuvik Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Har en kompis som ønsker å registrere seg med SS eller MS, men får beskjed "We apologise but currently all hosting packages are out of stock". Er det altså ikke mulighet for å registrere seg som ny bruker? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 (endret) Nei, de åpner registrering innimellom når det er ledig plass... Må bare følge med på MyStreams og Roma Works (StreamTVNow). Endret 22. februar 2017 av TheHaughom Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 23. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2017 Har en kompis som ønsker å registrere seg med SS eller MS, men får beskjed "We apologise but currently all hosting packages are out of stock". Er det altså ikke mulighet for å registrere seg som ny bruker? Nei, de åpner registrering innimellom når det er ledig plass... Må bare følge med på MyStreams og Roma Works (StreamTVNow). Som TheHaughom skriver, så åpner de opp av og til. MyStreams var åpen frem til bare noen dager siden. Men den enkleste måten å følge med, er å følge SmoothStreams.TV på Twitter. De legger ut info der, når de åpner opp sider. https://twitter.com/SmoothStreamsTV/status/822952413699145730 Lenke til kommentar
rsun Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Vet dere om noen streamer Brækhus-kampen i kveld? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Ser på Ath. Madrid mot Barca nå. Syns ikke jeg får god kvalitet på noen kanaler. Er koblet mot US servere på en PC med Chrome. Lenke til kommentar
sigurdkv Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 (endret) Noen som har vært borti at sending faller ut til der man velger kamp etter at det har gått 5-10 min i Kodi ved bruk av MyStreams? Skjer hele tiden. Er ny på greiene. Finner ikke noe valg som går på dette. Endret 26. februar 2017 av sigurdkv Lenke til kommentar
Reisegutt Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Heisann, jeg nevnte det for noen uker siden i ett innlegg at tjenesten Fubo TV kan være et alternativ for å se Premier League på nettet. Jeg har nå testet Fubo TV siden den gang og har skrevet en omtale med skjermbilder og videre informasjon. Jeg tror nok selv at det kan være den beste plattformen tilgjengelig for øyeblikket med tanke på både pris og kvalitet som gir tilgang til Premier League, Liga BBVA, Ligue 1, Serie A, Bundesliga, Primeira Liga, Liga MX, MLS, Europaliga, FA Cup og Mesterliga, men det er jo smak og behag. Skjermbilder og omtalen finner dere her: http://www.netthjelp.eu/fubo-tv-premier-omtale/ Lenke til kommentar
indahla Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Noen som har forklaring på den dårlige kvaliteten på SS i det siste? Ser på Liverpool nå og ingen av kanalene ser ut til å være i 720p.. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Forstår det ikke selv, tjenesten leverer dårligere kvalitet for tiden. Kanal 113, skysport pleide å være min favoritt kanal, fordi det var godt bilde på den. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Noen som har forklaring på den dårlige kvaliteten på SS i det siste? Ser på Liverpool nå og ingen av kanalene ser ut til å være i 720p.. I webspilleren? Det er noe kødd med den. Du må gå å endre til 540p og 720p. Er rimelig sikker på at knappen fortsatt vil si 540p når det er høyere kvalitet på streamen også. Rimelig irriterende. Men du kan åpne den i VLC, og da får du den kvaliteten som er oppgitt i sendeskjemaet. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Du outputter i 1080p når streamen er 720p... Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Oppløsningen på bildet er forøvrig det minste problemet med denne kampen... 1 Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 (endret) Edit: Sorry, rotete på mobil, og jeg var litt lat. Godt mulig den ljuger...? Endret 27. februar 2017 av 1Dr.E Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Vet da rakkern. Onkyo Receiveren min sier den tar 1080p inn og sender 1080p ut...? Plex via Chromecast Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Hvorfor bruker du ikke edit-knappen istedenfor å poste fem innlegg for to setninger? Hva receiveren din sier vet jeg ikke, men streamen er i 720p som 99% av alt annet på SS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå