ReaveЯ Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Først når Unitedkampen er ferdig...flott Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 De ga jo beskjed på Twitter hva som var problemet og hvordan en kunne få sett kampene likevel. Det er jo ikke vanskeligere enn å benytte en av de metodene de anbefalte og sett kampen på den måten. 1 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Noen som har erfaring med opptak i Kodi? Visste jeg kom til å gå glipp av 1.omg av Liverpoolkampen, så satte på "Schedule recording", men når jeg kom hjem så hadde ikke opptakene startet. Og da satte jeg på manuelt opptak, som funker greit før den kutter etter 2-5 min. Sistnevnte har jeg prøvd flere ganger på andre kanaler også, med samme resultat. Er det noe innstillinger elns jeg går glipp av? Når opptaket starter, så står det øverst i kanallista at den skal ta opp så mange minutter som jeg har valgt. Har god plass på harddisken også. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Noen som har brukt SmoothStreams sin Android app over tid? Prøvde den igår en kort periode over Chromecast, og må si at den virker ganske bra. Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Får error loading media nårbjeg prøver å se i nettleseren. Kodi funker som det skal. Noen som har samme problemet ? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 14. februar 2017 Del Skrevet 14. februar 2017 Noen som har erfaring med opptak i Kodi? Visste jeg kom til å gå glipp av 1.omg av Liverpoolkampen, så satte på "Schedule recording", men når jeg kom hjem så hadde ikke opptakene startet. Og da satte jeg på manuelt opptak, som funker greit før den kutter etter 2-5 min. Sistnevnte har jeg prøvd flere ganger på andre kanaler også, med samme resultat. Er det noe innstillinger elns jeg går glipp av? Når opptaket starter, så står det øverst i kanallista at den skal ta opp så mange minutter som jeg har valgt. Har god plass på harddisken også. Sliter med det samme Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Noen som ser på Tottenham og får mer enn 540p? Jeg har forsøkt både 5, 8 og 92 men alle er max. 540p.. Benytter Chrome og US/CA East Mix. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 I webplayeren? Jeg får ikke mer enn 360p i webplayeren nå, og det har vært sånn den siste uken. Grusomt irriterende å måtte åpne det i VLC hver gang jeg vil se. Gjør at jeg ikke kan ha noe på i bakgrunnen også, som jeg ofte gjør siden jeg kjører flere skjermer og ikke har TV... Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Merkelig.. Jeg finner heller ikke menypunktet for å caste VLC til Chromecast. Ja, ja.. Lenke til kommentar
mikaelo Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Jeg blir kastet ut hele tiden, ser Man utd kamp nå. Har tv boks, type MiniMXIII . LibreELEC, kjører kodi, med smoothstreams og server location EU NL1 i3d Andre som opplever samme problem? Tips mottas med takk! Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Hvilken kanal? Har det av og til på noen kanaler... Lenke til kommentar
mikaelo Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 8 og 91. Bør jeg kjøre noen oppdatering? Hvilken kanal? Har det av og til på noen kanaler... Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Prøv å bytt server du er koblet mot i første omgang. Du kan gjerne prøve noen av de amerikanske serverne også, om Europa ikke funker godt nok. Virker som om det er mye mer last på de europeiske serverne... Lenke til kommentar
mikaelo Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Den er god! Skal prøve det til neste kamp. Oppdatering av programvare er vel ikke rett frem? Prøv å bytt server du er koblet mot i første omgang. Du kan gjerne prøve noen av de amerikanske serverne også, om Europa ikke funker godt nok. Virker som om det er mye mer last på de europeiske serverne... Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Hvilken "programvare" er det du skal oppgradere? Plex? Det er ganske lett, går bare på Settings -> Server -> Update, så gjør den alt automatisk... Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Grunnen til at Sky og BT er i dårligere kvalitet for tiden er at de har byttet kilde. Det vil nok bli en endring igjen på dette som gjør at kvaliteten går opp igjen, alt annet vil overraske meg stort. Men om det skjer om 1 uke eller om 3 måneder aner jeg ikke. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Noen som har testet US serverne, og vet hvilken som funker best? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 (endret) Noen som har testet US serverne, og vet hvilken som funker best?Jeg bruker alltid US, og som regel en på østkysten (east). Fungerer veldig bra. Endret 20. februar 2017 av indahla Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Takk for svar, har brukt dem innimellom, jeg også. Tenkte mer på om det var noen som hadde en formening om det er én som er bedre enn de andre f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå