Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fått høre litt hvisking om at Sumo nå skal få bedre kvalitet, fra 720p til 900p samt høyere bitrate. Kun via appene på PS4, Xbox One, Smart tv-er og den nyeste Apple TV-en i første omgang. Synes Sumo leverer bedre bilde enn SS i de aller fleste tilfeller selv med 720p, så dette er en gledelig nyhet.

Har du noe mer konkret info om dette annet enn "hvisking" (rykter)? Finner ingen annen info enn at de fortsatt sender 720p i 25 bilder i sekundet.

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar

Har fått høre litt hvisking om at Sumo nå skal få bedre kvalitet, fra 720p til 900p samt høyere bitrate. Kun via appene på PS4, Xbox One, Smart tv-er og den nyeste Apple TV-en i første omgang. Synes Sumo leverer bedre bilde enn SS i de aller fleste tilfeller selv med 720p, så dette er en gledelig nyhet.

Har du noe mer konkret info om dette annet enn "hvisking" (rykter)? Finner ingen annen info enn at de fortsatt sender 720p i 25 bilder i sekundet.

Dessverre, har en bekjent som jobber for en underleverandør til TV2 som snakket om dette. Han mente det skulle skje snart. Er kanskje uansett ikke noe TV2 hadde går ut med, når forbedringen er så liten. Mulig det er en stresstest på veien mot full HD?

Lenke til kommentar

Dessverre, har en bekjent som jobber for en underleverandør til TV2 som snakket om dette. Han mente det skulle skje snart. Er kanskje uansett ikke noe TV2 hadde går ut med, når forbedringen er så liten. Mulig det er en stresstest på veien mot full HD?

Kanskje de har lært av tidligere erfaringer? Sånn som når de pratet om at Android appen var "rett rundt hjørnet" i over to år? :p

Lenke til kommentar

Heisann,

tenkte bare jeg skulle dele dette som kanskje er en gladmelding for noen. Det ser nemlig ut til å være en plattform i USA som heter Fubo TV som nå lar det se alle de store europeiske ligaene, pluss Europe League og Champions League, på ett og samme sted...

http://www.ipaddressguide.org/nb/fubo-tv-er-den-ultimate-losningen-se-fotball-pa-nettet/

Kanskje det er bedre enn alle mulige varianter og blandinger av abonnement her og der? Og med dette er det i allefall blitt bedre enn Sling TV.

Lenke til kommentar

Blir vel et par tikroninger på VPN i måneden også. Men hvis kvaliteten er bedre enn Smoothstreams, så er det et greit tilbud. Hvis ikke er det ubrukelig. 

Forresten, noen som har hørt noe om problemene med SS i det siste? Kvaliteten har vært veldig kjip de siste ukene.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Blir vel et par tikroninger på VPN i måneden også. Men hvis kvaliteten er bedre enn Smoothstreams, så er det et greit tilbud. Hvis ikke er det ubrukelig. 

Forresten, noen som har hørt noe om problemene med SS i det siste? Kvaliteten har vært veldig kjip de siste ukene.

Bruker du PC kan du bare laste ned Opera. Innebygget VPN gratis. Velg USA = profit :)

Lenke til kommentar

Har ikke hatt noen problemer. Og enda flere streams er i 720p nå, enn før jul.

I det siste har jeg stort sett fått 540p eller enda verre. Flere kompiser som også sliter med det samme. Gjelder egentlig bare PL-kampene og SkySports. 

Bruker du PC kan du bare laste ned Opera. Innebygget VPN gratis. Velg USA = profit :)

Kult, det visste jeg ikke :)

Lenke til kommentar

I det siste har jeg stort sett fått 540p eller enda verre. Flere kompiser som også sliter med det samme. Gjelder egentlig bare PL-kampene og SkySports.

Prøvd å bytte server? Jeg har ingen problemer med det her, men jeg er på Amerikanske servere, uten at jeg tror det skal ha noe å si?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...