Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Var iallefall alt annet enn 720p når jeg så på Sky i helgen. Til og med bedre kvalitet på den ene kanalen som viste kampen uten HD. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Var greit på Sky hos meg (under United-kampen)... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Chelsea - Arsenal kampen her. Mye mulig det kun var server basert, forsøkte tross alt ikke å bytte Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 United-kampen var lavere kvalitet hos Sky enn NBC eller hvem det nå var som holdt til på 1 og 11. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Har fått høre litt hvisking om at Sumo nå skal få bedre kvalitet, fra 720p til 900p samt høyere bitrate. Kun via appene på PS4, Xbox One, Smart tv-er og den nyeste Apple TV-en i første omgang. Synes Sumo leverer bedre bilde enn SS i de aller fleste tilfeller selv med 720p, så dette er en gledelig nyhet. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 [...]Kun via appene på PS4, Xbox One, Smart tv-er og den nyeste Apple TV-en i første omgang.Er det ikke merkelig at det ikke også gjelder PC (Chrome/IE)? Skulle tro det var enklere å få til der.. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Aner ikke. Skulle tro det, ja. Men de kjører separate servere på de forskjellige appene, så det handler sikkert om prioriteringer. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Er det ingen som sender fotballkampene i 1080p 60fps? Ganske flaut det i 2017. Noen plass man får sett Premiere League i 4K? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Sky har vel 4k sendinger? Lenke til kommentar
adale Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Men ingen på IPTV så langt, såvidt jeg vet. Noen her i tråden nevnte nylig at TV2 Sumo kommer med 900 HD, noe som hørtes litt rart ut (formatet). Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Er det ingen som sender fotballkampene i 1080p 60fps? Ganske flaut det i 2017. Noen plass man får sett Premiere League i 4K? Sky sender enkelte kamper i UHD (124 stk denne sesongen), men da må man ha Sky Q 2TB-boksen og det er ganske dyrt i måneden. Er nok en liten stund til vi får streame kamper i 4K, men 1080p @ 60fps burde vært mulig ja. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Hva/hvor er flaskehalsen for at vi får streamet i 4k? Linja mi skal være god nok. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Har fått høre litt hvisking om at Sumo nå skal få bedre kvalitet, fra 720p til 900p samt høyere bitrate. Kun via appene på PS4, Xbox One, Smart tv-er og den nyeste Apple TV-en i første omgang. Synes Sumo leverer bedre bilde enn SS i de aller fleste tilfeller selv med 720p, så dette er en gledelig nyhet. Hva hjelper det når prisen fortsatt er helt latterlig, og du ikke får sett det du vil se av kamper. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Har fått høre litt hvisking om at Sumo nå skal få bedre kvalitet, fra 720p til 900p samt høyere bitrate. Kun via appene på PS4, Xbox One, Smart tv-er og den nyeste Apple TV-en i første omgang. Synes Sumo leverer bedre bilde enn SS i de aller fleste tilfeller selv med 720p, så dette er en gledelig nyhet. Hva hjelper det når prisen fortsatt er helt latterlig, og du ikke får sett det du vil se av kamper. Enig. Er jo pris og utvalg som er problemet til tv2, ikke nødvendigvis kvaliteten på sendingene deres. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Hva/hvor er flaskehalsen for at vi får streamet i 4k? Linja mi skal være god nok. Kan jo starte en privat tracker med sky 4k sendinger, krav til linjen til alle som blir med og et lukket nettverk der alle betaler en liten sum hver. Skulle gå fint å få 4k på den måten. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Har fått høre litt hvisking om at Sumo nå skal få bedre kvalitet, fra 720p til 900p samt høyere bitrate. Kun via appene på PS4, Xbox One, Smart tv-er og den nyeste Apple TV-en i første omgang. Synes Sumo leverer bedre bilde enn SS i de aller fleste tilfeller selv med 720p, så dette er en gledelig nyhet. Hva hjelper det når prisen fortsatt er helt latterlig, og du ikke får sett det du vil se av kamper. Det hjelper mye på min 55" tv. Bildekvaliteten er viktig. Synes ikke prisen er latterlig etter de fikk tilbake FA-cupen og når kvaliteten som regel er bedre enn SS og tjenesten er stabil. Har SS også, men ser stort sett alle PL-kamper på Sumo. Hadde jeg vært Arsenal eller Spurs-fan så ville jeg nok måtte brukt SS i større grad for å se laget mitt spille, men United er så og si alltid prioritert. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Tenkte mer generelt enn det, altså rett og slett hvorfor ikke alle tilbyr 1080p, 2k eller 4k i dag? Funker jo helt greit med 540/720, men en gang i århundre et det deilig med sylskarp kvalitet. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 (endret) Sumo prisen er latterlig høy i forhold til hva man kan forvente til den prisen synes jeg. Det norske studioet er ikke bra, kvaliteten på englesk/amerikansk studio er bedre synes jeg, og vil ikke høre på skrikingen til Alsaker og Wikestad Endret 6. februar 2017 av winmedi Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Synes Sky sitt studio er best, men Sky er sjelden å oppdrive på SS i god kvalitet. Ser som regel helt jævlig ut på min tv. TV2 sitt studio er bedre enn de amerikanske etter min mening. Greit å slippe all reklamen også. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Greit å slippe all reklamen også. Amerikansk reklame er jo helt konge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå