ProphetSe7en Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 (endret) Hva er forskjellen på dette og inviten jeg har fått av andre før vi "romaworks"? Er det mulig betale med paypal eller lignende der? vil ikke legge igjen kortdetaljer på en sånn side.. Takk for kjapt svar Ingen forskjell, samme side bare annen server og dermed annet navn. Du kan betale med kort eller med bitcoin hos dem Endret 26. desember 2016 av Latias Fjernet sitatpyramide. Vennligst ikke siter mer enn nødvendig. Lenke til kommentar
Zuza92 Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 (endret) Ingen forskjell, samme side bare annen server og dermed annet navn. Du kan betale med kort eller med bitcoin hos dem ok. Hvilken side anbefaler du til bruk av bitcoin? Endret 26. desember 2016 av Latias Fjernet sitatpyramide. Vennligst ikke siter mer enn nødvendig. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 (endret) ok. Hvilken side anbefaler du til bruk av bitcoin? Sender deg en pm. Endret 26. desember 2016 av Latias Fjernet sitatpyramide. Vennligst ikke siter mer enn nødvendig. Lenke til kommentar
sjaban11 Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Hei, Nettopp skaffet meg mystreams. Er det mulig å caste det til tven? Bruker ipad, iphone. Hvis ikke, hvordan kan jeg få det til tven Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Via Plex kan du i alle fall få det på TVen. Ellers kan du vel caste Chrome (hele nettleseren) til TV? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Hei, Nettopp skaffet meg mystreams. Er det mulig å caste det til tven? Bruker ipad, iphone. Hvis ikke, hvordan kan jeg få det til tven Jeg bruker denne appen her, fungerer helt utmerket. http://video-tv-cast.com/ Lenke til kommentar
Ingeniøren87 Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Hei, Er det noen andre her som bruker Occultum? Har siden litt før nyttår hatt problemer med Occultum. Det fungerer verken på mobil med GSEIPTV eller på PC/TV med Kodi. Ikke mulig å logge inn på siden deres for support heller, og ser at de trekker månedlige beløpet fra kontoen min fortsatt. Må nok gå over til SS, men pr nå har de problemer med kredittkort registrering. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Tror ikke mange bruker det her, men finnes en Kodi-gruppe på Facebook laget av United-fans. Tror Occultum er ganske populært der. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Occultum er som alle andre IPTV leverandører. Fungerer veldig bra en stund før det bare er problemer og tjenesten forsvinner og en ny oppstår. Angående SS og Bitcoin så har Dinside en artikken i dag angående Bitcoin. Kanskje en fin måte å komme i gang på å få seg medlemskap hos SS? https://www.dinside.no/okonomi/dette-ma-du-tenke-pa-om-du-vil-handle-med-bitcoin/66595359 Selv bruker jeg Blockchain, men det er egentlig bare tilfeldigheter som gjør at jeg valgte denne. https://blockchain.info 1 Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Noen andre som har problemer med at Plex stopper streamingen med jevne mellomrom? Jeg antok at problemet lå hos meg, så har satt opp helt ny Plex server nå, men problemet oppstår fortsatt. Ca. hvert 15 minutt stopper SmoothStreams å streame, jeg kan starte opp igjen med en gang, men er litt irriterende at jeg må trykke enter hvert 15. minutt eller så... Byttet også OS i tilfelle det skulle ha noe å si. Har ingen problemer med å streame filmer/TV-serier osv. fra samme Plexen. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Høres ut som problemet jeg har med Plex, bare at jeg har det kun på film/tv serier. Alltid etter 25 minutter så stopper den her. Ikke funnet ut hva det skyldes. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Det er nok ikke SS. Den har fungert feilfritt her hos meg i flere måneder nå. Til og med under United - Liverpool igår (som jeg tipper det var stort trykk på) var det ingen buffring! Via Plex har jeg derimot slitt fælt. Har gitt det opp (for fotball, bruker det for filmer og serier lagret lokalt). Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 (endret) Ja, jeg regner med det bare er i Plex, har ikke testet direkte i nettleser. Får prøve det neste kamp... Hadde bare håpet at det var noe galt på min server eller noe, men har samme problem etter jeg reinstallerte hele Plex serveren på ny host og nytt OS. Edit: Det har fungert fint i flere måneder før jeg plutselig begynte å få problemer. Mulig det er relatert til en oppdatering av Plex eller noe... Endret 16. januar 2017 av TheHaughom Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Det er nok ikke SS. Den har fungert feilfritt her hos meg i flere måneder nå. Til og med under United - Liverpool igår (som jeg tipper det var stort trykk på) var det ingen buffring! […] Samme her. Aldri noen problemer med det Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 (endret) Smoothstream er helt klart den tjenesten som er mest stabil. Angående Plex så har jeg dessverre ikke noen løsning. Hvilken versjon bruker dere? Leste at noen hadde samme problem helt til de manuelt la inn 0.9.14.6 Skjer det på alle enheter du prøver å spille av på? Endret 16. januar 2017 av ProphetSe7en Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Plex Server: Version 1.3.3.3148 SS plugin version: 2016.0910 Skjer på flere enheter, ja. Windows 10 klient, PS4, Android telefon og Apple TV. Men får vel bare se i nettleser frem til en eventuell ny plugin kommer... Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Er 31 kanalen kun 540p? Synes ikke det er god bildekvalitet. 113 kanalen har bedre bildekvalitet synes jeg. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Kanal 31 er NBC og har 720p Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Hvorfor så dårligere bilde da? Må sitte lengre fra skjermen nå Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Mulig de har ulik bitrate. Kommer ikke til å undersøke nå midt i kampen. Jeg har dog ikke noe problem med å se på kanal 31 på 120". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå