Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har prøvd VPN og hotstar for å se premier league?

Har TV2 premier league på tv i dag, men blir jo dyrere og dyrere og tilbudet blir dårligere og dårligere, så er ute etter streaming for premier league med bra kvalitet.

Prøvde å registrere meg på smoothstreams, men der må man jo ha invite. 

Lenke til kommentar

Noen som vet hva Smoothstreams holder på med for tiden? På twitter legger de ut bilder av noe som ser ut som en app e.l.? Eller eller er d bare en ny addon?

Ny Kodi-addon for de som bruker det. Ikke ferdig enda. Ellers så er Smoothstreams stengt for nye medlemmer for alltid. Nå er det MyStreams.tv de pusher nye kunder på. De oppgraderer også servere over hele verden for å gi bedre opplevelser, og nye kanaler kommer fra årsskifte.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Noen som vet hva Smoothstreams holder på med for tiden? På twitter legger de ut bilder av noe som ser ut som en app e.l.? Eller eller er d bare en ny addon?

Ny Kodi-addon for de som bruker det. Ikke ferdig enda. Ellers så er Smoothstreams stengt for nye medlemmer for alltid. Nå er det MyStreams.tv de pusher nye kunder på. De oppgraderer også servere over hele verden for å gi bedre opplevelser, og nye kanaler kommer fra årsskifte.

Super info, var jeg faktisk ikke klar over selv :)

mystreams aksepterer vel fortsatt kun bitcoin, og blir vel gjerne ikke noen endring i det?

Lenke til kommentar

Hvis noen vil melde seg på mystreams kan de lese mer på norsk om tjenesten her:
https://vincehoodblog.wordpress.com/2016/11/29/mystreams-registrering/

Da får jeg en måned gratis  :xmas:

Det er laget av samme eiere som Smoothstreams og inkluderer alt det samme som er tilgjengelig der.

Går også ann å betale med kort (ikke bare bitcoin, som på Smoothstreams).

Får selv Mi Box (Kodi) en gang denne uken, gleder meg. Hittil har jeg bare "castet" fra Samsung S6en min. Fungerer det og, men blir bra å bruke det med en kontroll osv, da vi er flere i huset.

Blitt laget en ny plugin for EPG-en på Kodi, så det ser mye penere ut og man får god oversikt over "TV Guide" også på ikke-sport-kanaler. Screenshot: http://imgur.com/a/PtCq3

Plex-pluginen ble også oppdatert for en uke siden.

Endret av rohin
Lenke til kommentar

Nei, det er samme sak :)

Ja er samme. Men ryktene sier at de vil overlappe hverandre i form for når det er åpent for nye registrasjoner. Som nå er kun mystreams åpne, om 1-2 måneder kan det godt være motsatt. Tror de bare vil ha flere ben å stå på.

Viceland-kanalen kommer også før januar 2017, noe jeg ser frem til :)

Lenke til kommentar

Hvordan kansellere framtidig betaling i PayPal?

Har abo i SS og neste forfall er 3.des på autobetaling. Men fikk abo sperret idag gr.manglende betaling(2.des). Betalte straks jeg fikk meldingen om stengt abo.(og abo ble umiddelbart åpnet igjen)

Men hvor i paypal kan man kansellere innbetalingen som skal skje imorgen? :hmm:

Edit: Fant ut av d!

Endret av sveiuvik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...