ProphetSe7en Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Restarta modemet....Perfekt streamingkvalitet.......*rødme :-) Godt det ordnet seg og var en enkel løsning Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 (endret) Bruker både Kodi både på mobilen og pcen. Aldri problemer med streamen! Men atm har de vel stengt for nye medlemmer? Endret 20. november 2016 av Morten A Lenke til kommentar
pallejekk Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Noen som har prøvd VPN og hotstar for å se premier league? Har TV2 premier league på tv i dag, men blir jo dyrere og dyrere og tilbudet blir dårligere og dårligere, så er ute etter streaming for premier league med bra kvalitet. Prøvde å registrere meg på smoothstreams, men der må man jo ha invite. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 De tar ikke i mot nye medlemmer for øyeblikket hos smoothstreams dessverre. Lenke til kommentar
sveiuvik Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 (endret) Noen som vet hva Smoothstreams holder på med for tiden? På twitter legger de ut bilder av noe som ser ut som en app e.l.? Eller eller er d bare en ny addon? Endret 28. november 2016 av sveiuvik Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 (endret) Noen som vet hva Smoothstreams holder på med for tiden? På twitter legger de ut bilder av noe som ser ut som en app e.l.? Eller eller er d bare en ny addon? Ny Kodi-addon for de som bruker det. Ikke ferdig enda. Ellers så er Smoothstreams stengt for nye medlemmer for alltid. Nå er det MyStreams.tv de pusher nye kunder på. De oppgraderer også servere over hele verden for å gi bedre opplevelser, og nye kanaler kommer fra årsskifte. Endret 28. november 2016 av MartinF Lenke til kommentar
sveiuvik Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Er MyStreams.tv d samme som SS ? (bare sånn i tilfelle noen bekjente ønsker tilsvarende tjeneste) Bruker selv SS og er superduperfornøyd med produktet Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Er MyStreams.tv d samme som SS ? (bare sånn i tilfelle noen bekjente ønsker tilsvarende tjeneste) Bruker selv SS og er superduperfornøyd med produktet Ja. Er samme folka. Vi som bruker SS trenger ikke å bytte, men for nye medlemmer det knall. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Noen som vet hva Smoothstreams holder på med for tiden? På twitter legger de ut bilder av noe som ser ut som en app e.l.? Eller eller er d bare en ny addon? Ny Kodi-addon for de som bruker det. Ikke ferdig enda. Ellers så er Smoothstreams stengt for nye medlemmer for alltid. Nå er det MyStreams.tv de pusher nye kunder på. De oppgraderer også servere over hele verden for å gi bedre opplevelser, og nye kanaler kommer fra årsskifte. Super info, var jeg faktisk ikke klar over selv mystreams aksepterer vel fortsatt kun bitcoin, og blir vel gjerne ikke noen endring i det? Lenke til kommentar
VinceK Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 (endret) Hvis noen vil melde seg på mystreams kan de lese mer på norsk om tjenesten her:https://vincehoodblog.wordpress.com/2016/11/29/mystreams-registrering/ Da får jeg en måned gratis Det er laget av samme eiere som Smoothstreams og inkluderer alt det samme som er tilgjengelig der. Går også ann å betale med kort (ikke bare bitcoin, som på Smoothstreams). Får selv Mi Box (Kodi) en gang denne uken, gleder meg. Hittil har jeg bare "castet" fra Samsung S6en min. Fungerer det og, men blir bra å bruke det med en kontroll osv, da vi er flere i huset. Blitt laget en ny plugin for EPG-en på Kodi, så det ser mye penere ut og man får god oversikt over "TV Guide" også på ikke-sport-kanaler. Screenshot: http://imgur.com/a/PtCq3 Plex-pluginen ble også oppdatert for en uke siden. Endret 29. november 2016 av rohin Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 (endret) Er det noen fordeler/ulemper mellom MyStreams og StreamTVNow? Endret 29. november 2016 av TheHaughom Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 (endret) Nei, det er samme sak med annet navn. Samme personer som står bak De gjør dette med jevne mellomrom, og forskjellen er bare om en logger inn via streamtvnow/mystreams/theshadow og hvilken tjeneste en velger i plugin. Endret 29. november 2016 av ProphetSe7en Lenke til kommentar
VinceK Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Nei, det er samme sak Ja er samme. Men ryktene sier at de vil overlappe hverandre i form for når det er åpent for nye registrasjoner. Som nå er kun mystreams åpne, om 1-2 måneder kan det godt være motsatt. Tror de bare vil ha flere ben å stå på. Viceland-kanalen kommer også før januar 2017, noe jeg ser frem til Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Super info, var jeg faktisk ikke klar over selv mystreams aksepterer vel fortsatt kun bitcoin, og blir vel gjerne ikke noen endring i det? Nei, men kan betale med kort nå, men det er av åpenbare årsaker noen dollar dyrere. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Super info, var jeg faktisk ikke klar over selv mystreams aksepterer vel fortsatt kun bitcoin, og blir vel gjerne ikke noen endring i det? Nei, men kan betale med kort nå, men det er av åpenbare årsaker noen dollar dyrere. Ja jeg så det i ettertid av innlegget mitt 1 Lenke til kommentar
VinceK Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Ja betaling med kort er noe dyrere. Bitcoin er det jeg bruker, litt stress første gangen - men gå greit med denne guiden: https://vincehoodblog.wordpress.com/2016/11/29/betaling-med-bitcoins-mystreams/ Lenke til kommentar
sveiuvik Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 (endret) Hvordan kansellere framtidig betaling i PayPal? Har abo i SS og neste forfall er 3.des på autobetaling. Men fikk abo sperret idag gr.manglende betaling(2.des). Betalte straks jeg fikk meldingen om stengt abo.(og abo ble umiddelbart åpnet igjen) Men hvor i paypal kan man kansellere innbetalingen som skal skje imorgen? Edit: Fant ut av d! Endret 2. desember 2016 av sveiuvik Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Ser du fant ut av det, men for andre som lurer på det samme så kan det stoppes om en logger inn på Paypal. Lenke til kommentar
rsun Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Nå er jo dette ikke strengt tatt premier league spørsmål, men Emil Meek slåss jo i helgen ikke sant? Men det er ingenting om dette på schedulen til smoothstreams. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 (endret) De har nå kjørt en reklameslide for UFC 206 hele uken. Antar det kommer streams til UFC også. Edit: Hørte nettopp på IRC - det kommer streams. "its going to be there.. chill". Endret 9. desember 2016 av Sovehest 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå