Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får slenge meg inn i denne tråden jeg også! Prøvd å registrere meg på SS, men får bare opp Out of stock..

Ser at de har åpen registrering for en av sidene de har, men tar kun imot bitcoins, som jeg har lite kjennskap til i utgangspunktet..

Regner med kommer opp her om de åpner for nye medlemmer :-)

Lenke til kommentar

Jeg har brukt smoothstreams et par måneder nå, og for min del har kvaliteten på streamingen blitt verre. Nesten på grensen til at jeg vurderer sumo-abb igjen. :-( Er dette pga for stor belastning på serverne? Har dere den samme erfaringen?

Lenke til kommentar

Var noen uker der de slet og hvor jeg fikk langt dårligere kvalitet enn hva jeg pleier. Nå de siste ukene har det vært tilbake til normalen med fin flyt i bildet uten lag osv :)

De har jo stengt for nye medlemmer, og det blir vel gjerne slik frem til de har fått gode tilbakemeldinger på at det er stabilt og at de har nok kapasitet til de medlemmene de har alt.

Lenke til kommentar

Var noen uker der de slet og hvor jeg fikk langt dårligere kvalitet enn hva jeg pleier. Nå de siste ukene har det vært tilbake til normalen med fin flyt i bildet uten lag osv :)

De har jo stengt for nye medlemmer, og det blir vel gjerne slik frem til de har fått gode tilbakemeldinger på at det er stabilt og at de har nok kapasitet til de medlemmene de har alt.

Da må det være hos meg. Uansett hva jeg prøver av innstillinger, så blir det ikke bedre. :-(

Lenke til kommentar

Vel, det er jo ikke så mange innstillinger å velge mellom da. Jeg har prøvd forskjellige muligheter. Har streamet via androiden til google-casten som står i tvn, og nå via hjemmesiden streamtvnow.tv. Oppløsningen er upåklagelig, men streamingen (både lyd og bilde) stopper opp hvert femte sekund for et par sekunder.

Jeg har byttet mellom serveren i Eu og USA men samme resultat.

Lenke til kommentar

Jeg bruker alltid EU og i3d eller evo. De få gangene jeg har opplevd problemer der har jeg valgt us random og problemet blir borte. Prøv å bytt til HLS under server type, det gjorde underverker for noen kompiser av meg :)

For å caste så har jeg funnet ut at det beste er å bruke en app som heter Video & TV Cast.

Lenke til kommentar

Jeg bruker alltid EU og i3d eller evo. De få gangene jeg har opplevd problemer der har jeg valgt us random og problemet blir borte. Prøv å bytt til HLS under server type, det gjorde underverker for noen kompiser av meg :)

For å caste så har jeg funnet ut at det beste er å bruke en app som heter Video & TV Cast.

Nei, tipper det er noen innstillinger i nettverket mitt som kødder det til. HLS er det eneste valget hos meg (under protocol) og jeg bruker appen til smoothstream.

Lenke til kommentar

appen til smoothstream er elending, kanskje det er grunnen.

Skal du caste bruk appen jeg nevnte. Logg inn på ss som vanlig, velg kanal og diverse og trykk play. Du får da spørsmål om du vil åpne i appen for å caste. Fungerer helt strålende og det jeg bruker på ene soverommet når resten av familien okkuperer storskjermen.

Lenke til kommentar

Er ikke så imponert over kvaliteten lenger. Noen ganger er den bra, andre ganger ikke og den ustabiliteten er det verste. Prøvde å se kampen på SS i dag, men 60fps har ikke så mye å si når bitraten er lav så og artifaktene mange, så jeg endte nok en gang på Sumo med bedre bilde. Synd at ingen i Norge tilbyr PL i UHD enda som Sky og BT gjør i England. 

Lenke til kommentar

Synes Eu serverene har hatt litt vekslende stabilitet den siste tiden, men US sine er veldig stabile. Fikk sett kampen i dag uten noen tegn til problemer.

Er ikke så imponert over kvaliteten lenger. Noen ganger er den bra, andre ganger ikke og den ustabiliteten er det verste. Prøvde å se kampen på SS i dag, men 60fps har ikke så mye å si når bitraten er lav så og artifaktene mange, så jeg endte nok en gang på Sumo med bedre bilde. Synd at ingen i Norge tilbyr PL i UHD enda som Sky og BT gjør i England. 

Veldig rart at det skal være så stor forskjell på kvaliteten av streamingen når innstillingsmulighetene er så få. Burde nesten vært likt for alle, om en skulle tenke logisk. Har noen av dere vært i kontakt med supporten? Jeg får ikke svar derfra. :-(

Lenke til kommentar

Synes Eu serverene har hatt litt vekslende stabilitet den siste tiden, men US sine er veldig stabile. Fikk sett kampen i dag uten noen tegn til problemer.

Veldig rart at det skal være så stor forskjell på kvaliteten av streamingen når innstillingsmulighetene er så få. Burde nesten vært likt for alle, om en skulle tenke logisk. Har noen av dere vært i kontakt med supporten? Jeg får ikke svar derfra. :-(

Restarta modemet....Perfekt streamingkvalitet.......*rødme :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...