rsun Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Jeg har upåklagelig kvalitet på streamingen fra streamstv, unntatt fra SkySports-kanalene. Der er bildet hakkete og fryser. Lyden er ok. Er det flere som har dette probelemt? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Jeg så akkurat liverpool på Sky Sports 1. Ingen problemer for min del. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Jeg har upåklagelig kvalitet på streamingen fra streamstv, unntatt fra SkySports-kanalene. Der er bildet hakkete og fryser. Lyden er ok. Er det flere som har dette probelemt? Fordi de ikke har like god båndbredde til de kanalene. Unngår Sky når det er mulig, da dekningen på de andre kanelene er god nok imo. 1 Lenke til kommentar
liverpool88 Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Mitt inntrykk er at sky kanalene er blitt bedre nå, først nå i helga jeg la merke til at de også kom i 720p..? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Sky har vært i 720 og 60 fps en god stund nå. Lenke til kommentar
adale Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 MiniMXIII Den går opp og ned i pris hos Gearbest hele tiden, som oftest ligger den på rett under 40$ når jeg har sjekket. Jeg fikk to bokser i går, begge var satt med en verdi godt under 350 kr grensen. Er en i tvil kan en jo bare be de om å sette en lavere verdi på pakken også. Så får det være opp til hver enkelt om de vil kjøpe fra Gearbest, eller om de vil kjøpe den fra en privatperson på Ebay. Det er nylig kommet en nyere modell, men da får en ikke inn Elec som jeg virkelig vil anbefale om en skal kjøre Kodi og den er langt dyrere. Den jeg linket til over fungerer helt strålende og blir gang på gang foretrukket fremfor min 1 år gamle stuepc. Er denne boksen best til å kjøre kodi på eller?? Vil denne boksen fungere bedre å kjøre kodi på denne enn for eks å kjøre kodi på en laptop med HDMI kabel til TVen. Hva er det som gjør denne boksen anbefalt? Hva er Elec? Takker for svar.. HMMM, den er nå utsolgt der på Gearbest. Vil denne boksen være like bra? Den er jo veldig lik, og kan kjøre KODI. https://www.aliexpress.com/store/product/Beelink-MiniMXIII-TV-Box-H-265-Full-HD-4K-x-2K-KODI-Media-Center-Amlogic-S905/2131303_32662721006.html Lenke til kommentar
rsun Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Jeg har upåklagelig kvalitet på streamingen fra streamstv, unntatt fra SkySports-kanalene. Der er bildet hakkete og fryser. Lyden er ok. Er det flere som har dette probelemt? Fordi de ikke har like god båndbredde til de kanalene. Unngår Sky når det er mulig, da dekningen på de andre kanelene er god nok imo. Har smoothstreams sagt at de ikke har båndbredde til Skysports? Studioprat og intervju er helt "hakkefri" stream, men så snart fotballen begynner å rulle på bana er kvaliteten dårligere. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 De endrer nok ikke på noe fra studiosendingene og til kampen begynner. Nå så jeg bare en kamp på sky i helgen, men den var helt uten problem. Skal sjekke igjen neste runde med pl for å se om jeg merker noe. Hvordan ser du SS? 1 Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Mulig det har noe med at folk kanskje switcher bort fra kanalen og sånt i pausen, og at det derfor er mindre press på båndbredden/server? Jeg har opplevd veldig lite problemer, var vel én kamp jeg hadde noe lagg i midt i den største problemperioden for ca. en måned siden... Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 I Norge er det foreløpig fortsatt innafor med streaming, såfremt det ikke er p2p. Noen som vet hvordan er dette i England? Har jeg "lov" til å sitte på et hotellrom og streame live sport, filmer og serier til mobilen? (SmoothStreams og Exodus i Kodi) Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Jeg mener å ha lest at det ikke er lovlig i England lenger... Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Stemmer nok bra at dette er ulovlig i England ja. Om du blir tatt for det derimot er det vel ganske liten sjanse for. Lenke til kommentar
borato Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Noen som har fornyet eller kjøpt fra romaworks i det siste? får nå at det er out of stock.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Fornyet for et par uker siden. Subscriptions for nye medlemmer er ikke åpent. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 De åpner nok snart for nye medlemmer igjen tipper jeg. Sjeldent de holder stengt mer enn en ukes tid av gangen. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Har vel vært stengt ganske lenge nå? Vet om en som har prøvd de siste 3 ukene, og får out of stock hver gang. Kan selvsagt være at de har hatt åpent i korte tidsrom i denne perioden for alt jeg vet. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Jeg fikk melding i helgen om at Invite linken min ble benyttet, så tror de har hatt åpen i en kort periode. Får håpe de åpner opp igjen snart for nye medlemmer ☺️ Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Har du oversikt over hvor mange du har invited totalt prohetSe7en? Må jo begynne å bli en god del med tanke på hvor mange som er kommet til i denne tråden alene, meg selv inkludert Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Ja jeg har i grunn det, men vil helst ikke gå ut med antall. Er ikke veldig mange, men en fin liten gjeng som har hengt seg på ☺️ Håper bare de fleste er fornøyd med tanke på pris og kvalitet ☺️ Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Jeg hadde hverken hørt om SS eller Plex før jeg fant denne tråden. Siden den gang har jeg nå all sport jeg vil ha, samt at en kollega på jobb viste seg å ha en egen server med ca 1500 filmer og 350 tv-serier via Plex. Alt i full HD og 5.1 lyd. Så må si det har kommet mye godt ut av denne tråden for min del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå