NoTrace Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Ser nå at jeg også har betalt dobbelt, da jeg misforstod mailen fra RomaWorks. Eller, mer korrekt så synes jeg det var en dårlig formulering nederst i den mailen: You can login to your client area to view and pay the invoice at .... Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Ja ser at det er en uheldig formulering av dem. Men bare opprett en ticket på siden deres så ordner det seg raskt. Mon tro hvor mange som faktisk har betalt dobbelt opp til dem grunnet dette? Er sikkert en god del vil jeg tro når en ser hvor lett det er for folk her inne. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Ja, jeg har også betalt dobbelt. Sender dem en mail i morgen tenker jeg. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 1. november 2016 Del Skrevet 1. november 2016 Bare opprett en ticket på romaworks Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Føler meg som en pro bare fordi jeg ignorerte den fordi jeg hater regninger Lenke til kommentar
indahla Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Føler meg som en pro bare fordi jeg ignorerte den fordi jeg hater regninger Luksusfellen neste...? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Jeg opprettet ticket i går kveld, og det er nå ordnet. Til informasjon ligger det overskytende beløpet på kontoen din (trykk på notifications øverst), så du kan bruke det beløpet til å betale neste periode om ønskelig. Men da må man kansellere neste autotrekk i Paypal. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Føler meg som en pro bare fordi jeg ignorerte den fordi jeg hater regninger Luksusfellen neste...? Hehe absolutt ikke. Betaler som regel alt der og da og kjøper bare hvis jeg har råd. Eier faktisk ikke ett eneste kredittkort. Anyways, fikk ny mail om at abonnementet mitt er suspendert. Inne på PayPal så er den fortsatt oppe og går, men ingen betalinger. Siden forfall på PP er i dag så tenker jeg at den ikke betaler før i morgen? Eller kanskje når det har gått nøyaktig antall dager sånn at den går gjennom på samme tidspunkt som første betaling? Kanskje RomaWorks ikke tar hensyn til det? Mulig jeg bare gjør det manuelt i kveld. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Fikk 2 nye eposter nå om at abonnementet er aktivt igjen og en kvittering. Så det var nok som jeg mistenkte at det går på tidspunkt hos PP imens det er "dagbasert" hos Roma Works. Lenke til kommentar
ferale74 Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Hvor er det man kansellerer auromatisk betaling? På paypal eller hos romaworks?? Når jeg signerte opp tok jeg 3 mnd. Kan jeg enere dette neste gang jeg skal fornye til å bli 6mnd eller 12 mnd. ?? Skal betale forfall 1.12 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Hvor er det man kansellerer auromatisk betaling? På paypal eller hos romaworks?? Når jeg signerte opp tok jeg 3 mnd. Kan jeg enere dette neste gang jeg skal fornye til å bli 6mnd eller 12 mnd. ?? Skal betale forfall 1.12 Du kan kansellere det inne hos paypal Lenke til kommentar
adale Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Hmm, nå har de stengt for flere folk der. Skjer dette regelmessig? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Hvilken kanal går Arsenalkampen på? Full schedule er helt fucka her. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Hmm, nå har de stengt for flere folk der. Skjer dette regelmessig?Ja, det skjer fra tid til annen. Er vel for å kunne levere nok kapasitet til de som er kunder. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Hvilken kanal går Arsenalkampen på? Full schedule er helt fucka her. 720p på #1. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Takk. Den var bedre og lyden henger ikke etter. 1 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Hmm, nå har de stengt for flere folk der. Skjer dette regelmessig? De stenger ned når de har nådd maks antall brukere ut i fra kapasitet. Så går det en kort tid, de utvide med antall servere osv og åpner på nytt for nye medlemmer. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Etter at vi stilte klokken en time tilbake har TV-guiden i Plex på Apple TV vært feil. Har tittet litt rundt "over alt" (i Plex på ATV, innstillinger på ATV, Plex-server på PC etc), men har ikke funnet ut hvor jeg kan få riktig tid igjen. Noen som har noen hete tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå