Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm. Fornyet betalingen min for en ukes tid siden. Idag fikk jeg mail om at de har trukket penger igjen.. Meh. Nå spørs det hvordan kundeservicen deres er...

Sikker på at du har blitt trukket på nytt? Jeg betalte i forrige uke selv, men slik jeg forstår mailene fra paypal og romaworks som kom i dag så er det bare bekreftelser på det som ble gjort forrige uke?

Lenke til kommentar

To betalinger på PayPal. En betaling og en reservasjon på bankkortet mitt. Ser veldig sånn ut.

 

Betalinger på PayPal og betaling/reservasjon på kortet er forrige uke og idag.

 

Dette skjer fordi du har satt opp subsciption hos Romaworks når du ble medlem der. Du fikk så en epost om påminnelse om automatisk trekk, men fremfor å la det gå automatisk har du logget inn å betalt en gang manuelt + den som går automatisk.

 

Lurt å sjekke slik i forkant. Jeg gjorde samme feil første gang jeg fikk ny regning fra dem helt i starten. Tok kontakt med Romaworks, og etter kort tid var beløpet refundert.

Lenke til kommentar

Helvete, jeg har også blitt trukket to ganger! Hva gjør jeg?

 

Jeg skrev jo nettopp hva du gjør!

 

Ta kontakt med romaworks så er dette ordnet innen 24 timer.

 

Fikk en e-post for 5 dager siden "Invoice Payment Reminder". Forfallsdato er i dag, men ser ingenting på PayPal. Skal det ikke skje automatisk?

 

Står det inne noe i invoice fra romaworks eller inne på paypal under subscription om du har noen aktive tjenester der?

Lenke til kommentar

 

Fikk en e-post for 5 dager siden "Invoice Payment Reminder". Forfallsdato er i dag, men ser ingenting på PayPal. Skal det ikke skje automatisk?

 

Står det inne noe i invoice fra romaworks eller inne på paypal under subscription om du har noen aktive tjenester der?

 

 

Ah, står som regelmessig betaling. Fant meg fram til detaljer og der står det at neste betalingsforfall er i morgen. Antar at det går gjennom automatisk da.

Lenke til kommentar

 

 

Fikk en e-post for 5 dager siden "Invoice Payment Reminder". Forfallsdato er i dag, men ser ingenting på PayPal. Skal det ikke skje automatisk?

 

Står det inne noe i invoice fra romaworks eller inne på paypal under subscription om du har noen aktive tjenester der?

 

 

Ah, står som regelmessig betaling. Fant meg fram til detaljer og der står det at neste betalingsforfall er i morgen. Antar at det går gjennom automatisk da.

 

 

Da skal det gå automatisk. Jeg betale som sagt dobbelt opp første gang. Etter det kansellerte jeg "regelmessig betaling" og har gjort det manuelt når det kommer ny.

 

Amatørmessig sier bare jeg

 

Hva er? At en betalingstjeneste er med automatisk betaling? Slik er da normalt. Spotify, netflix, sumo, veiavgift, forsikring osv.

 

Nå husker jeg ikke om dette kommer frem i invoice eller under første gangs registrering, hadde faktisk glemt at det var slik før det ble tatt opp her nå. Om det ikke står noen sted under registrering eller inne på romaworks så er jeg enig i at det er amatørmessig, men siden jeg ikke har automatisk trekk på den nå får jeg heller ikke sjekket om det står noen steder.

Endret av ProphetSe7en
Lenke til kommentar

Fikk faktisk en mail av romaworks at jeg måtte inn og betale. Noe jeg ikke skulle fått ettersom jeg har bundet meg opp for å betale automatisk. Derfor jeg mente d var amatørmessig.

 

Spotify feks ville aldri sendt først ut en mail der det so at jeg måtte trykke på den linken for å betale også neste dag blir jeg trukket igjen. Mulig dette har noe med paypal betalingsystemet å gjøre

Endret av winmedi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...