MartinF Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Tre stykk samtidig. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 uff, kanal 113 er nede for meg Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 uff, kanal 113 er nede for meg Samma her! Kanal 1 som er the next best thing? Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Var det her også, men funker igjen nå Lenke til kommentar
atwater Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Kanal 113 fungerer ikke her heller... Prøv kanal 1, den fungerer fint. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Kanal 113 fungerer for meg nå, men kan forvente å falle ut. Liker best 113 Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Nå er både kanal 1 og 113 svært hakkete her, prøvd flere ulike servere. Andre som sliter? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Så første omgang på kanal 1, glimrende bilde. Ser nå 2 omgang på 113 da NBC gikk ned, ikke antydninger til hakking der heller. Prøv å bytt til HLS. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Var det ikke sånn at HLS bildet ligger litt bak RTMP? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Det vet jeg ikke, har ikke testet. Det er ihvertfall et fint alternativ om det hakker via RTMP Lenke til kommentar
mikaelo Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Hvilken server var best? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Noen som har Android-box og får SS-appen til å fungere? Jeg har ikke brukt tid på å sette meg inn i det, men sitter alltid og stresser 10 minutt før kampstart. Ender også alltid opp med å klikke meg inn via nettleser → HTML 5 for mobiltelefon. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Nei, Android-appen er generelt meget buggy hos meg. Kan ikke scrolle forbi kanal 60, for da krasjer den med en gang... Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 18. oktober 2016 Del Skrevet 18. oktober 2016 Det er derfor en velger en boks som støtter openelec eller libreelec og kjører kodi der. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Eller bare kjører plug in via Kodi i Android... Fungerer fjell her Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Jepp, jeg kjører også via Plex på Android. Fungerer helt strålende. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Blir bare mer og mer fornøyd med streamtvnow. Bedre kvalitet enn Sumo, alt av fotball, engelske kommentatorer, funker bra på PS4 gjennom Plex (bedre enn Sumo-appen imo) og ikke minst prisen. 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 Jeg deler kontoen min med en annen, så prisen er enda lavere. I tillegg får jeg alle sportene jeg følger her i USA. NFL, MLB, NBA, collegeball, etc. Eneste jeg savner er Tippeliga. Lenke til kommentar
mikaelo Skrevet 19. oktober 2016 Del Skrevet 19. oktober 2016 (endret) Her er det 100% stabilt, ingen lag, ingen buffering. Lik flyt som å se på hvilken som helst kanal via dekoder.Jeg har nå kjøpt den anbefalte dekoderen fra Gearbest. Hvilket minne kort trenger jeg, størrelse? Har du tips til oppsett for SS mot KODI i dekoderen? ProphetSe7en Er en ressurs innpå her og gjør forumet enormt nyttig å bruke Velg et vanlig micro sd kort med ok hastighet, eventuelt kjør via usb. Det er anbefalt å boote i fra minnekort/usb i starten for å se at alt virker som det skal. Da beholder du Android på boksen og du kan fjerne minnekort/usb om du ønsker å boote til slik boksen ble levert. Ulempen med dette er at Android da opptar en del minne. Velger du å skrive direkte til nand så ta backup med for eksempel twrp i forkant slik at du kan komme deg tilbake til original rom om noe skulle skje. For min del så gikk jeg rett på Elec og Kodi da jeg ikke har behov for Android på den, men les nøye igjennom instruksene i forkant, og ikke minst risikoene som er. Står fremgangsmåte og alt en trenger å vite her. Takk for tilbakemelding og hjelp! Jeg er nok litt tref her og det er en stund siden familiefaren drev med pc/programvare ol. Spørsmål: Setter man minnekort i laptopen, laster inn programvaren, demonterer minnekortet og monterer det i boksen for så å følge anvisning for ulike metoder til å resette? Endret 20. oktober 2016 av mikaelo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå