sveiuvik Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 (endret) Spørsmål ang micro sd(om skal i Beelink Mini XIII). Har d noe å si om det er 16 el 32 GB? hva er OK hastighet? (er grønn på dette området ) Edit:takk for svar Endret 8. oktober 2016 av sveiuvik Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 MicroSD-kort koster jo såpass lite at det er vel like greit å bare kjøpe 32/64GB.. Pass på at det er Class10 (dette er lese/skrive-hastigheten) 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 (endret) Jeg kjører per nå Kodi via Android. Vet ikke om innstillingen bare er der for moro skyld men den eksisterer ihvertfall i min Kodi... Kan også kjøre både openelec og libreelec så ser ikke hva poenget ditt er iforhold til nexboxen? Det er forøvrig openelec jeg kjører på nucen min og jeg ser ingen forskjell mellom nexboxen og nucen, hverken når jeg ser kamper eller bd filer. Endret 8. oktober 2016 av KANE2009 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Jeg kjører per nå Kodi via Android. Vet ikke om innstillingen bare er der for moro skyld men den eksisterer ihvertfall i min Kodi... Kan også kjøre både openelecc og libreelec så ser ikke hva poenget ditt er iforhold til nexboxen? Adjust refreshrate til always har ikke vært tilgjengelig i Kodi tidligere. Om det er på plass nå er det helt supert men er nytt for meg. Hvilken boks en velger har lite å si så lenge den støtter hva en ønsker og den kan kjøre noe annet enn Android. Gjør den det er det i grunn smak og behag som avgjør hva en velger Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Agreed. Det er adjust display refresh rate du prater om? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Jeg husket ikke 100% ordlyden i den uten å sjekke, så skrev ned det jeg trodde det het Men ja, er den innstillingen jeg mener Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Den er her og den endrer display refresh rate nå ihvertfall. Så er det også digg med alle de andre Android appene som Spotify (er ikke så fan av spotlight). Lenke til kommentar
ferale74 Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Har oppdatert til IOS 10 på ipad. Nå får jeg lenger ikke sett på IPAD via safari. Den PLAY knappen vises ikke lenger i safari. Noen andre som opplever dette problemet. Funket fint før oppgradering til IOS 10. bump.... Lenke til kommentar
Nick&Johnny Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Har problemer når jeg skal logge inn på Smoothstream. har registrert meg og betalt for 3 mnd. men får kun denne beskjeden når jeg prøver å logge inn: The romaworks.co page isn’t working romaworks.co redirected you too many times. Try: Reloading the page Clearing your cookies ERR_TOO_MANY_REDIRECTS andre som har opplevd det samme? har prøvd fra nettbrett (både ipad og android) tlf og PC....... Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 11. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2016 (endret) Har problemer når jeg skal logge inn på Smoothstream. har registrert meg og betalt for 3 mnd. men får kun denne beskjeden når jeg prøver å logge inn: The romaworks.co page isn’t working romaworks.co redirected you too many times. Try: Reloading the page Clearing your cookies ERR_TOO_MANY_REDIRECTS andre som har opplevd det samme? har prøvd fra nettbrett (både ipad og android) tlf og PC....... Sikker på at du prøver å logge inn på riktig side? Har sendt deg privat melding. Endret 11. oktober 2016 av el mindo Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 Hvorfor skal du logge inn der når du alt har betalt? Lenke til kommentar
Nick&Johnny Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 fordi det er der jeg havner når jeg prøver å logge inn på streamtvnow.tv. og jeg må vel logge inn for å få sett noe eller? Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 12. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2016 fordi det er der jeg havner når jeg prøver å logge inn på streamtvnow.tv. og jeg må vel logge inn for å få sett noe eller? Var en kompis av meg, som fikk noe lignende. Der hadde ikke betaling gått igjennom. Har du fått bekreftelse på e-mail? Sjekk også PayPal (om du brukte det) og se om betalingen er gjennomført. Lenke til kommentar
mrmee Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Får en "Out of Stock" beskjed inne hos romaworks.co når jeg klikker på kjøp knappen. Noen som har vært borti det før eller vet når/om ting er tilgjengelig igjen? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Får en "Out of Stock" beskjed inne hos romaworks.co når jeg klikker på kjøp knappen. Noen som har vært borti det før eller vet når/om ting er tilgjengelig igjen? Ja det skjer fra tid til annen. Dette gjør de for å ikke ta inn flere medlemmer enn de har kapasitet til på servere, Det åpnes igjen gjerne etter alt fra en dag til en ukes tid, og i blant bare åpner de det igjen i kortere perioder. Så sjekk innom jevnlig, og du vil tilslutt komme gjennom nåløyet Lenke til kommentar
sveiuvik Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Litt off topic, men gjelder Beelink MinixIII. SS via boksen går som smurt. Men når jeg skal kjøre netflix via boksen så er det ikke noe pausefunksjon. Noen som har tips for hvordan man kan sette filmen på pause? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Kan man være se smoothstreams flere steder samtidig? Jeg har en venn som gjerne ville lånt login, men jeg skal også se kampen.(naturligvis) Lenke til kommentar
indahla Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 [...]men jeg skal også se kampen.(naturligvis)Vil du virkelig det? Blir jo hjemmeseier uansett Spøk til revolver: Ja, det går. Har testet det selv. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Testet du på samme IP? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 (endret) Jepp, er vel 3 eller 4 IP-adresser som StreamTVNow tillater at streamer samtidig Endret 17. oktober 2016 av TheHaughom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå