Gavekort Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Moderatormelding Vervekampanjer er kun tillatt under kategorien Vervekampanjer, og opplysninger slik som goder for verver og vervet må opplyses. Innlegg ble slettet. Tilbakemelding tas på PM. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Hva driver smoothstreams med om dagen? Tjenesten har falt i kvalitet i det siste etter probleme... 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Leicester - Chelsea fungerte fint hos meg (så bare ekstraomgangene) Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 21. september 2016 Forfatter Del Skrevet 21. september 2016 Hva driver smoothstreams med om dagen? Tjenesten har falt i kvalitet i det siste etter probleme... Enig. Tjenesten er ikke nærheten av hva den var i vår. Har en misstanke om at dette er pga. en STOR økning i antall nye brukere før PL-starten i høst, noe de selv var inne på, før de begynte å snakke om DDoS angrep. Håper de bruker litt mer av det de tjener og fikser problemene(flere servere?) og hever kvaliteten på streamene til gammelt nivå. Har ikke gitt opp håpet enda. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 SS har hatt ekstremt lite tilfredsstillende kvalitet hittil denne sesongen, er ikke verdt 85 spenn en gang. Ingen grunn til å gå over fra Sumo akkurat nå, for de som eventuelt har tenkt til å bytte. Det viktigste er jo en forutsigbar tjeneste, at man faktisk får sett kampene uten å måtte loke en halvtime først. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Har enda ikke hatt et eneste problem, jeg. Kanskje United-kampene ikke er så populære? Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Betryggende å lese at nivået er langt fra der det skal være, for jeg synes det er relativt bra allerede Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Synes også det fungerer som det skal, eneste som er dårlig her er Internett hastigheta min som ikke er så god... Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Jeg sitter på 500/500mbit fiber. Kanskje det har noe å si Burde ikke det om problemene ligger på server-siden though... Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 21. september 2016 Forfatter Del Skrevet 21. september 2016 (endret) Jeg sitter på 500/500mbit fiber. Kanskje det har noe å si Burde ikke det om problemene ligger på server-siden though... Sitter på 75/25 Mbit linje, s det er nok ikke der problemet ligger. Skaffet meg SS tidlig i vinter/vår og opplevde utrolig bra kvalitet og lite problemer siste halvdel av sesongen. Men etter seriestart i år (på samme linje) har jeg dessverre erfart noen problemer. Ikke mye, men nok til at jeg irriterer meg over det. I vår kunne jeg se en hel kamp uten at streament laget/buffret en eneste gang. Det kan jeg ikke påstå nå i høst. Jeg lever dog som sagt i håpet om at SS ordner opp i dette (slik som de har uttalt at de vil), for dette er uten tvil en av de bedre strømmetjeestene jeg har vært bortig over lengre tid. Endret 21. september 2016 av el mindo Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Syns dere er i overkant kritiske til en billig halv-illegal tjeneste. Det er små problemer her og der på servere, og da er det som regel bare å bytte server. At folk mener det er dårlig bildekvalitet skjønner jeg heller ikke. 540p eller 720p 60 på noen sendinger er da mer enn godkjent når man tar prisen og tjenesten as a whole i betraktning. Hvis man ønsker høyere bitrate og bildekvalitet, bruk Sumo (eller Viaplay?)... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 ^Ye. Latterlig fornøyd med tilbudet jeg har til 85 spenn i måneden. Har ikke hatt store problemer, men har måtte bytte server 2-3 ganger til nå og det er noe jeg ser på som helt greit det. 2 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Har opplevd litt hakking ved casting, eller så har det som regel fungert etter å ha byttet mellom ulike servere. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Enig, 85 spenn og halvillegalt gjør problemene akseptable. Men per nå leverer Sumo bedre bilde og en helt stabil tjeneste så jeg betaler gladelig 349,- for det. Men skjønner at ikke de som ser få kamper/er studenter gidder det. Lenke til kommentar
erremulig! Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Uten at jeg prøvde i går kveld vil jeg tro det har noe med smart-TVen din å gjøre. Sky Sports har vel nettopp startet å sende i 60FPS (i alle fall på SmoothStreams), mulig det ikke fungerer helt med din TV? Du kan prøve å installere Plex Home Theatre på Macen din og kjør kanalen via "full Plex klient", da ser du om det er feil i Plex eller om det er TVen din. Sannsynligvis det ja. Går helt fint å spille skysports i Plex på pcen. Men FPS, det er ikke det samme som hz? For Tven min skal klare 100hz. Finner ikke noe om FPS i spesifikasjonene. Tven er ca 4-5 år gammel. Argh... Irritererende at den viktigste kanalen streiker. Noe smarte tekno-sjeler der ute som vet om mulig tiltak for å få Skysport opp å gå på tven? Bortsett fra å kjøpe nytt smart-tv... Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Enig, 85 spenn og halvillegalt gjør problemene akseptable. Men per nå leverer Sumo bedre bilde og en helt stabil tjeneste så jeg betaler gladelig 349,- for det. Men skjønner at ikke de som ser få kamper/er studenter gidder det. Det hjelper jo svært lite om ikke Sumo sender kampen du vil se. 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Jeg har ikke hatt noen problemer. Sitter på drittnett ala ADSL. Hakker ikke en dritt, utenom når broderen ser på Netflix #studielivet Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Enig, 85 spenn og halvillegalt gjør problemene akseptable. Men per nå leverer Sumo bedre bilde og en helt stabil tjeneste så jeg betaler gladelig 349,- for det. Men skjønner at ikke de som ser få kamper/er studenter gidder det. Det hjelper jo svært lite om ikke Sumo sender kampen du vil se. Nettopp, snakket mer generelt nå siden det var prat om dårlig stabilitet på SS tidligere i tråden. Jeg har begge deler for å få sett f.eks. ligacup som i kveld Lenke til kommentar
indahla Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Fikk endelig opptak til å fungere med Kodi. Utrolig greit når kidsa vil se kampen dagen etter Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Idag er ss ustabilt for meg iallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå