Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Angående Plex-plugin så må du logge inn på Streamtvnow.tv og velge å se på Plex/Kodi. Da vil du finne en link til plugin for Plex. Deretter skal du pakke ut mappen du har lastet ned og legge den i '\Plex\Resources\pluginsxxxxxxx' eller noe lignende. Du vet du har rett mappe når du finner en mappe som inneholder mange mapper som slutter på bundle. Da skal det meste være gjort, og Smoothstreams vil dukke opp under 'Channels' i Plex.

Endret av kaaasen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tester ut viaplay i år. Finker fint må jeg si. Ganske mye dyrere enn SS men synes kvaliteten er bedre.

Men det jeg ville ha frem er reklamen de kjører. Under kampen watford og man united så var det utelukkende reklame for bettingselskaper. Hver pause. Eneste som skilte seg ut var gymgrossisten som spanderte på seg 5 sekunder til å si navnet sitt en gang i blant ^^

Ikke noe galt i det, men viser hvor mye penger det er i folk som tipper.

Lenke til kommentar

Angående Plex-plugin så må du logge inn på Streamtvnow.tv og velge å se på Plex/Kodi. Da vil du finne en link til plugin for Plex. Deretter skal du pakke ut mappen du har lastet ned og legge den i '\Plex\Resources\pluginsxxxxxxx' eller noe lignende. Du vet du har rett mappe når du finner en mappe som inneholder mange mapper som slutter på bundle. Da skal det meste være gjort, og Smoothstreams vil dukke opp under 'Channels' i Plex.

Da er jeg oppe og går. Funker som en kule! Meget bra kvalitet. Takk så mycket!

MEN: Skysport-kanalene funker ikke for meg. Alle de andre kanalene er på, men selvfølgelig, skysports er nede... Får denne beskjeden: 

"Unsupported video framerate. Media might be corrupt or the mediative is not supported." 

Andre som har slitt med det samme?? 

Dette problemet er altså via Plex på smart-tven. Via nettsiden så fungere skysport. 

Lenke til kommentar

Uten at jeg prøvde i går kveld vil jeg tro det har noe med smart-TVen din å gjøre.

Sky Sports har vel nettopp startet å sende i 60FPS (i alle fall på SmoothStreams), mulig det ikke fungerer helt med din TV?

Du kan prøve å installere Plex Home Theatre på Macen din og kjør kanalen via "full Plex klient", da ser du om det er feil i Plex eller om det er TVen din.

Endret av TheHaughom
Lenke til kommentar

Arsenal er ikke oppført enda heller.  :hm:

:(

Viser ikke smoothstreams.tv liverpool-kampen i kveld? Finner den ikke på schedule:

http://streamtvnow.tv/?page_id=81

Tror de jobber med saken. De sa at de visste ikke om de fikk ordna kampen før nærmere kick off

Har vel noe med at kampene ikke vises på så mange kanaler, og f.eks. bare på radio i UK (BBC Radio 5 Live)

Liverpool vises ifølge LiveSoccerTV kun på:

• SuperSport 7
  • beIN Sports Arabia
  • beIN Connect i Nord Amerika
  • dPlay / Canal 9 (Danmark)

Og det samme med Arsenal som vises ifølge LiveSoccerTV kun på:

• SuperSport 6
  • beIN Sports Arabia
  • beIN Connect i Nord Amerika
  • dPlay / Eurosport 2 (Danmark)

Man kan jo ikke forvente at de skal ha tilgang til alle kanaler 24/7, men de jobber sikkert med saken.

Endret av el mindo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...