Gjest Slettet+3165 Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Noen som har fått til StreamTVNow via Plex på Xbox? Fungerer fra Plex i nettleser, men ikke faen om det går via Plex på Xboxen (som forøvrig fungerer fint til andre ting). Fungerer ikke her heller. Får "Error. Unexpected error" Ja, akkurat det samme. 400,- for en Chromecast er ikke så verst for noe jeg har utsatt å kjøpe siden lanseringen. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 (endret) Jeg har Samsung Smart TVer over hele huset og det fungerer glimrende. Har kuttet ut kabel-tv og bruker kun app'er på TVene. Greit å slippe unna med én fjernkontroll Endret 14. september 2016 av indahla Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Når starter CL-sendinga på BT? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Når starter CL-sendinga på BT? 20:00 Lenke til kommentar
erremulig! Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Dette med smoothstreams ser jo virkelig lovende ut! Noen snille folk der ute som har en invite å dele? Hadde vært evig takknemlig Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Tror de har midlertidig stengt for invites. Lenke til kommentar
erremulig! Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 (endret) Tror de har midlertidig stengt for invites. Huffda. Har de sagt noe om dette bare er midlertidig? Leste så vidt oppi tråden at man ikke trengte invites... Fortsatt mulig å komme inn i det gode selskap slik? Endret 15. september 2016 av erremulig! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Fortsatt stengt for invites ja. De har sagt det skyldes oppgraderinger, samt stor pågang rett rundt seriestart i PL. Jeg venter på at de skal åpne selv, og skal gi beskjed her når de har åpnet igjen. Lenke til kommentar
erremulig! Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Fortsatt stengt for invites ja. De har sagt det skyldes oppgraderinger, samt stor pågang rett rundt seriestart i PL. Jeg venter på at de skal åpne selv, og skal gi beskjed her når de har åpnet igjen. Høres bra ut. Takk for svar. Får klare meg med svensk viaplay i mellomtiden Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Ja det skal være midlertidig. Er bare for å få kontroll over problemene de har hatt de siste dagene, så antar at det er tilbake som normalt om ikke lenge. Det er fortsatt muligheter på Occultum for dem som ønsker det. Koster dog over det dobbelte (20$) i måneden eller 50$ for 3 måneder, og en er avhengig av Kodi. Vil en betale og en har Kodi er det en grei løsning med greit utvalg av 24/7 kanaler. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Fra twitter-feeden deres: 12. sep: DDoS just knocked us out. Working on a solution ASAP 12. sep: And we're back. Thank you for your patience. 12. sep: We are getting ddos'd again, thanks to those responsible.. and clients, just bare with us while we re-route around the kids. 12. sep: Should be back, Might want to give MTL Server a try too. 12. sep: As we regroup and plan more reinforcements we have decided to close invites in one of our sites. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Får klare meg med svensk viaplay i mellomtiden Får du det til å fungere? Jeg har forsøkt med VPN men får likevel beskjed om at jeg må kjøpe en pakke når jeg starter en kamp på viaplay.se (har abo på Viaplay via abonnement på Viasat-kanalene hos Canal Digital) Lenke til kommentar
erremulig! Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Får klare meg med svensk viaplay i mellomtiden Får du det til å fungere? Jeg har forsøkt med VPN men får likevel beskjed om at jeg må kjøpe en pakke når jeg starter en kamp på viaplay.se(har abo på Viaplay via abonnement på Viasat-kanalene hos Canal Digital) Har nettopp begynt å bruke det så har enda ikke fått prøvd direkte når la liga eller PL går. Men ser ut til å funke greit så tror det vil gå. Bruker chrome som nettleser og Hola for å "bli svensk". Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Moderatormelding Off-topic er fjernet fra tråden. Tilbakemeldinger tas på PM og ikke i tråden 1 Lenke til kommentar
ferale74 Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Ja SS var ikke mye å skryte over i går. Men fikk sett kampen på EPSN HD, men det var mye buffering. Så tydeligvis har de store problemer. Sendt support melding til de, og lurer på om dette skal vedvare, eller om server som de lovet forrige uke er på plass. Ikke fått noe svar enda... Bør jo få forlenget abb. med de for alle problemer de har hatt.... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Forstår ikke disse problemene dere snakker om. De ble DDoSet, og alle serverne var nede en periode. Ellers har de hatt enkelte strømbrudd, men da er det bare å bytte server. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 For min del frøys streamen noen ganger under PSG-Arsenal på tirsdag. Da måtte jeg oppdatere streamen. Eneste problemene jeg har hatt. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Lørdag ble jo EU servere overbelastet, men ble løst med å bytte server. Så virket det ikke lengre via Kodi og Plex noen dager, før det nå i dag ser ut til å virke som normalt igjen Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 For min del frøys streamen noen ganger under PSG-Arsenal på tirsdag. Da måtte jeg oppdatere streamen. Eneste problemene jeg har hatt. Så kampen i HD her, null lag. Kan være som han over sier at det var EU-serverne som var overbelastet. USA funket utmerket her. Lenke til kommentar
ferale74 Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Fikk svar ifra SS idag: Hi We have had loads of ddos attempts on the servers, we hope we have now resolved this problem and normal service is resumed. Keep streaming from the EU random servers. thanks. Support Team Sam Staff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå