AllFather Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Er ikke så kjent, vet hvor Kiwi er, men det er fordi jeg bor like ved. Men en smule off topic nå 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Har noen av dere som har skaffet dere Al Jazeera Sport også klart å se kamper på iPad? Prøvde å gå inn på Al Jazeera Sport på iPaden, så linket de meg til appen i App Store for å se video der, og da tenkte jeg at det var perfekt. Men så skrev de at jeg må skfite butikk til Qatar-app store eller Saudi Arabia-app store, og det kan jeg jo ikke fordi jeg har ikke apple-konto fra det landet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Er bare å google "Al Jazeera .ipa" så finner du installasjons-filen på diverse piratbukter. For de med Android-nettbrett er det .apk. Endret 6. september 2013 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) nvm Endret 6. september 2013 av Emils. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Det funker uten jailbreak?... Don't think so. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Tenker å prøve en måned med dette produktet fra neste helg av pga Tottenham ikke blir vist på TV da. Er det fortsatt bare fryd og gammen å melde? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Japp. Funker med Hola Unblocker også. Så du trenger ikke å kjøpe DNS fra Overplay. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Tenkte å prøve Al Jazeera, men funker foreløpig dårlig. Bare prøvd med Hola Unblocker, og da går al jazeera treeeeeeegt. Ca 5minutter tar det å laste en side hver gang jeg trykker på en link. Får kanskje investere i noe betalings vpn da. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 OverPlay DNS - funker dritbra. Forresten, hater navnet ditt, får lyst på chips hver gang. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Forresten, hater navnet ditt, får lyst på chips hver gang. Og takker, skal titte innom Overplay DNS Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Synes det er mye mer stabilt og responsivt med DNS i forhold til Hola. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 13. september 2013 Forfatter Del Skrevet 13. september 2013 Hola fungerer særs dårlig i de fleste tilfeller hos meg, men gode erfaringer med SmartDNS og VPN Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Ser på Bordeaux mot PSG med Hola nå. Virker helt ok, selv om det ikke er TV2 HD-kvalitet. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Andre som sliter med å logge inn på Al Jazeera i dag? Bruker Samrt DNS og har aldri hatt noe problem før, men nå når jeg prøver å logge inn så får jeg bare en standard Chrome feilmelding: Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 (endret) Edit: Nvm, kom inn nå. Endret 14. september 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 WTF?! Jeg bruker jo Chrome for faen! Argh, nå er jeg irritert... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Beklager, Google Chrome kan ikke koble til www.en.aljazeerasport.tv Åpne en bufret kopi av www.en.aljazeerasport.tv/Live/channel/hd6 -- Nå får jeg ikke gang kontakt med nettsiden... FAEN I HELVETE JEG SKAL SE FOTBALL!!! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Det må være noe lokalt hos deg, eller med din ISP eller med DNS-en din. Det funker helt fint her med HOLA. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 DNSen funker jo helt fint alle andre streder. Jeg klarer å komme inn på den siden hvor jeg kan velge subscription nå og har fått logget inn. Men om jeg prøve å gå til "live" og velge en streame så får jeg ikke kontakt med noe som helst. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Fjernet SmartDNS og prøvde Hola nå. Funket fjell det! Nå er det fotball! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå