kaaasen Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 113 laster ikke her. Jeg tror ikke jeg har fått noen av kanalene over 80 til å virke. Har de jo på listen, men den kaster meg rett tilbake til tv-guiden. Kjører på Plex på Apple TV. Noen som har opplevd det samme? Er det bare i plex du har problemet, eller via nettleser også? Jeg ser på 113 i kodi uten problem nå i pausen. Såvidt jeg har merket er det bare i Plex, men det er jo også på Plex jeg ser fotball. Prøvde å se flere av kampene i CL-playoffen i går, men bare de på lavt kanalnummer virket :-/ Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Høres ut som det er ett problem opp mot plex da dessverre. Tror jeg får prøve å legge inn plex senere i dag å teste selv. 1 Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 Fungerer over kanal 80 hos meg i Plex... Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 24. august 2016 Del Skrevet 24. august 2016 (endret) Noen som har erfaringer med å laste ned plex fila fra streamtvnow.tv på mac? når jeg dobble klikker på den så kommer det bare en terminal vindu og ingen ting mer skjer. Har lastet ned Plex media server på macen. Edit: eller jeg finner ikke Plex Plugin mappe i finder Endret 24. august 2016 av sprintball96 Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 24. august 2016 Forfatter Del Skrevet 24. august 2016 (endret) Noen som har erfaringer med å laste ned plex fila fra streamtvnow.tv på mac? når jeg dobble klikker på den så kommer det bare en terminal vindu og ingen ting mer skjer. Har lastet ned Plex media server på macen. Edit: eller jeg finner ikke Plex Plugin mappe i finder På Mac: I Finder-menyen velger du "Go", og så "Go To Folder..." så skriver du i vinduet som kommer opp: ~/Library/Application Support/Plex Media Server/Plug-ins På Windows: Plug-ins folderen finnes inne i "user directory" %LOCALAPPDATA%\Plex Media Server\Plug-ins\ Endret 24. august 2016 av el mindo Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Supert, kjekt program også så kjekt kanalliste i Plex'en. ser hvilke kamper det går på de kanalene man blar igjennom Lenke til kommentar
GeorgA Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Er det noen som kan invitere meg inn på streamtvnow.tv? Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 25. august 2016 Del Skrevet 25. august 2016 Sliter med å få dette til å funke skikkelig i plex. Noen som vil dele innstillingene de bruker? har forsøkt med Server Location: EU NL EVO Service: StreamTVNow Date format: %Y-%m-%d Time format: %H:%M Items per page: 20Number of channels: 120 Drill down to channel details (yes) Show thumbnails: (yes) Får til å spille av noen kanaler lokalt på serveren, men det ser ikke ut til å være noe system i hvilke som fungerer. Fra klient får jeg bare feilmelding uansett. Lokale filer fra serveren (home videos) fungerer fin-fint både lokalt og til klient. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Nå kommer jeg ikke meg inn på Smoothstreams på KODI. Får feilmeldingen "Smoothstreams.tv error" Har funket helt til i dag. Innstillingene er rett også. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Virker det via nettleser? Har du vært innlogget flere steder og glemt å logget ut, eventuelt gitt tilgang til andre som kan ha glemt å logge ut? Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Jepp, virker via nettleser. Er kun jeg som sitter på kontoinformasjonen. Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Jeg fikk error via KODI iste. Men nå kom jeg meg inn! Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 De har hatt en oppdatering i dag, kan ha en sammenheng med det? Lenke til kommentar
Muvo8 Skrevet 26. august 2016 Del Skrevet 26. august 2016 Noen som vet hvordan jeg får opp kanallisten i kodi? Får bare til å velge programmet og det er ikke alltid det står hvilken kanal som sender. Hadde vert kult å bare kunne valgt å se på f.eks sky sports Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Når starter egentlig sendinga på Sky Sports i dag? Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Hvorfor har oppsettet på Smoothstream på KODI blitt helt rotete? Før var det muligheter for å se hvem som sendte sendingen og alle kanalene var delt inn i kategorier. Må ha skjedd i løpet av gårsdagen dette, funket helt fint de andre dagene. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Hvilken kanal går Tottenham - Liverpool på (SS)? Kommer ikke inn på schedule.. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Hvilken kanal går Tottenham - Liverpool på (SS)? Kommer ikke inn på schedule.. EPL: Tottenham Hotspur vs Liverpool (10 (720P / US) ; 19 (HQLQ / US) ; 11 (HQLQ / US) ; 113 (HQLQ / UK)) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå