AllFather Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Er ikke verre en å kreve at man taster inn en SMS kode (som bare blir sendt til nummer fra emiratene) sier ikke at de gjør det, men mulighetene er der Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Jeg tror ikke de som selger rettighetene bryr seg så mye om hva privatpersoner gjør. Ingen pub-er i England kan lovlig vise disse signalene og det er der hele konflikten ligger AFAIK. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Jo flere man forteller noen om der jo større sjanse er det for en ny form for sperre På den annen side; jo fler folk som gjør det - jo sterkere signal sender det om misnøyen om det Europeiske systemet. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Al Jazeera er ikke noe nytt, selv om det kan virke slik. Var slik i fjor også, men var vel billigere da. Tror jeg betalte 10 dollar i måneden for samme tilbudet. Uansett, et lite tips: Istedenfor å sette opp DNS på hver enkel maskin så er det lettere og bare sette opp DNS på ruter/modem. Da slipper du også å bruke leverandør sin DNS også. ++ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Men igjen så funker det jævla dårlig om man skal bruke f.eks Netflix. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Det ender vel med at du får den Amerikanske? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Yup, er akkurat det som skjer. Så det funker jævla bra, spør du meg. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Tenkte meg det, som vil si mer innhold til 45 kroner i måneden. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Ahh, tenkte du kanskje fikk noe jalla greier fra midtøsten eller noe jeg. Men ja, da er det jo ypperlig. Bruker for det meste amerikanske selv. Miiiiin feeeeeeeil. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Med SmartDNS kan man velge sin Netflix Locale, usikker på om Norge er på lista, men den Amerikanske er jo superior til ALT, så jeg bruker den selvfølgelig. Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Sweet. Takk for kjempe oppskrift! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Noen fler som ikke kommer inn på AJS nå? Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Kommer inn, men får ikke betalt med PayPal. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Supert! Fungerer fint her hvertfall. Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Hmmm. Får "Please return to the merchant and choose another payment method" når jeg prøver å betale med PayPal. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 (endret) Sletta, fiksa det Endret 31. august 2013 av Mchansern Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Bor som sagt i Fjell, tror de kaller det Møvik her. Jeg kaller det bondelandet https://www.diskusjon.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/smile.png Tilbudet ser greit ut, men er bare for tre måneder https://www.diskusjon.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/smile.png Fyfææn, det er jo der jeg bor! Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 STALKER! Vet Men det er jo digg på Møvik! Og Sotrapedoen bor heller ikke så langt vekke heller.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå