ProphetSe7en Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Ligger under "watch" når du logger inn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Last ned acestream Gå til reddit.com/r/soccerstreams Så har du HD stream til de aller fleste kampene. Lenke til kommentar
ep1 Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Noen som har en ekstra invite som jeg kunne fått? Er ikke så gira på 4-500 kr for Sumo Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Viaplay med tunnelbear kan jeg bekrefte funker veldig bra. Bare skru av tunnelbear når kampen har starta, så slipper man å streame gjennom treig vpn. Funket fint.Hva slags abo. har du på Viaplay? Når jeg logger inn på viaplay.se får jeg beskjed om at jeg må kjøpe en pakke..(bruker Astrill VPN) Kjøpte sportspakken til 299,- på den norske viaplay. Jeg bruker tunnelbear vpn, er veldig sikker på at det ikke skal ha noe å si. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Veldig fornøyd med SmoothStreams. Fantastisk å ha på Plex! Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 14. august 2016 Forfatter Del Skrevet 14. august 2016 Om noen trenger invite er det bare å Pm Du har sikkert fått en epost angående det, om ikke kan jeg sende deg en om du gir meg en epost på pm. Det gjelder i grunn alle andre som ønsker å kunne invitere andre men ikke vet hvordan. Kan sende dere fremgangsmåte på epost om dere ønsker det ☺️ Finner ingen epost om å invitere andre og finner ingen info på sidene. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Noen som har en invite til SS? På forhånd takk Lenke til kommentar
Pære- Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 (endret) Prøvde viaplay.se med VPN nå, men får denne beskjeden når jeg prøver å se PL: "Tyvärr har du inte tillgång till detta innehåll med ditt nuvarande abonnemang. Det utbud du har tillgång till på Viaplay motsvarar utbudet i ditt tv-abonnemang från din TV-operatör. Kontakta din TV-operatör så får du hjälp med att komplettera ditt kanalpaket" Hva skal jeg gjøre? Fungerer det ikke hvis man har viaplay via tv-leverandør? Endret 14. august 2016 av Eple- Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Overraskende bra kvalitet på Smoothstreams! Brukte Kingmedia i fjor og da var ikke kvaliteten så bra som her 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 (endret) Japp. Kanal 1 går i 60 fps også, så bildet der er nydelig Endret 14. august 2016 av Emils. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Bildet i 60fps funker ikke for meg. Er vel muligens laptopen-skjermen som ikke støtter 60fps da eller? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Smoothstream er hvertfall verdt pengene! Veldig greit med Sky Sports HD og alt det medfører av studio og greier. Da savner man plutselig ikke Sumo likevel. NBC virker også greit, men dårligere på studio osv, så brukt SS HD til nå! Super kvalitet uten noe lagg osv også, ingenting å klage på. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Bildet i 60fps funker ikke for meg. Er vel muligens laptopen-skjermen som ikke støtter 60fps da eller? Hm, godt mulig. Jeg prøver på TVen og merker forkjellen på NBC og SkySport iallfall. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Last ned acestream Gå til reddit.com/r/soccerstreams Så har du HD stream til de aller fleste kampene. Brukte det litt på slutten i fjor, men streamene blir av og til tatt ned. Litt hassle å måtte finne ny, men absolutt brukbart. SmoothStreams koster nesten ingenting, og er mye mer stabilt. Kvaliteten er også generelt bedre. Jeg er fornøyd så langt, så nettopp United-kampen uten problemer Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Det er faktisk grunnen til at jeg betaler de 10$ det koster i måneden å ha smoothstreams, for å slippe å styre med å finne stream, stream som slutter å virke midt i kampen osv. Da er det greit å ha en tjeneste som enkelt og greit virker hver gang. Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Hadde vært evig takknemelig hvis noen hadde sendt en invitasjon til SmootStreams Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 De som ønsker å bruke smoothstreams med chromecast kan bruke denne saken her. https://pwnt.dk/tools/chromecast.php Usikker på om den er blitt tipset om tidligere, og er den det så skader det ikke med en gang til Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Bruker dere en kodi boks eller noe lignende? Synes det er stress å måtte starte og bruke Kodi programmet, så koble pcen til tven med HDMI Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Bruker dere en kodi boks eller noe lignende? Synes det er stress å måtte starte og bruke Kodi programmet, så koble pcen til tven med HDMI Bruker en slik sak som dette. Lagt inn libreelec og nødvendig addon til kodi. Styres med fjernkontroll enkelt og greit, og fungerer helt strålende. De har den på tilbud innimellom til under 350 kroner, om ikke pleier de å skrive 10$ på pakken så den går igjennom tollen likevel. Sikkert andre bokser som gjør det samme og er billigere, men denne vet jeg at virker og har støtte for openelec/libreelec. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå