atwater Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Flere som har problemer med Smoothstreams nå? Får bare en Directv logo rullende rundt på skjermen. Har testet både via Kodi og nettsiden. Ja, ser ut som både #1 og #2 ihvertfall ikke er slik de skal være. #94 funker for meg med City-matchen nå. Takk, ikke like god kvalitet, men det fungerer! Flere som har problemer med Smoothstreams nå? Får bare en Directv logo rullende rundt på skjermen. Har testet både via Kodi og nettsiden. City du ser? Virker som der er noe problemer nå ja dessverre. Prøv kanal 25 enn så lenge, der vises den Jepp, takk for tips De har forøvrig meldt i fra om dette på Twitter. Due to severe weather, we are moving EPL: Man City vs Sunderland from channels 1 & 2, to 72 (720p) & 73 (HQLQ), sorry for the disturbance Hvordan linker en inn direkte innlegg fra Twitter? Trykk på de tre prikkene, så kommer det opp et valg om å kopiere linken til tweeten. Så er det bare å lime den inn her. Lenke til kommentar
anlille Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 (endret) Jeg vil gjerne ha en invite på smoothstream skal si opp Sumo her og.. Endret 13. august 2016 av anlille Lenke til kommentar
Popeyemaster Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Muligheter for en invite til meg også på smoothstream? Er drit lei av Tv2 Sumo sin arroganse mtp pris og produkt. Gikk inn på Sumo for å se mål fra kampene i dag, men de hadde fjerna spolingsmulighetene også. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Får ikke lenger enn til kanal 50 i Plex appen. Er det slik for alle? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Hva du prøver å se da? Er ikke alle kanalene som er på 24/7 Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Skulle se på City-kampen på kanal 94 elns (siden 1 og 2 ikke funket). Endte med å bruke nettleser i stedet på den kanalen. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Ahh, sånn å forstå. Nei jeg har dessverre ingen erfaring med Plex og SS. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 (endret) Ser nå at jeg kan gå på "Browse by scheduled time", så viser den kanaler som har høyere nr. enn 50. Litt irriterende at det ikke ligger i hele kanaloversikten tho, menmen! Endret 13. august 2016 av TheHaughom Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Ser nå at jeg kan gå på "Browse by scheduled time", så viser den kanaler som har høyere nr. enn 50. Litt irriterende at det ikke ligger i hele kanaloversikten tho, menmen! Du kan velge hvor mange kanaler som vises i serveroppsettet til plex. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Ser nå at jeg kan gå på "Browse by scheduled time", så viser den kanaler som har høyere nr. enn 50. Litt irriterende at det ikke ligger i hele kanaloversikten tho, menmen! Du kan velge hvor mange kanaler som vises i serveroppsettet til plex. Der var det noe jeg hadde oversett, ja! Takker og bukker Noen som har noe erfaring om hvilken server som er best? NL, UK eller DE? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Noen med en god forklaring på setup av SS og Plex? Mulighet for opptak? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Opptak i Kodi, tror ikke Plex støtter det. Er bare å laste ned plugin til plex fra siden deres og du er i gang. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Installering i Plex var lett som en plett, og hvis du deler library med andre huker du bare av "Share channels" elns, så kan andre også se på. Selve installasjonen er bare å kopiere .bundle fila til plugins mappa i Plex og restarte Plex. Ser ikke noen opptaksfunksjon tho. Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 1: er smoothstreams lovlig eller ulovlig? Og hva er pris? 2: kan noen sende meg en invite? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Er vel 32$ for 3 måneder. Ligger vel i grenseland vil jeg anta, men de har holdt det gående i flere år nå. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 (endret) Jeg vil forøvrig anbefale NBC sine HD sendinger på SS i 60 fps for dagens kamper. Meget behagelig bilde. Sendes forøvrig på sky sport også, men de tilbyr vel ikke mer enn 24/30 fps på sine HD sendinger. Endret 14. august 2016 av ProphetSe7en 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 Installering i Plex var lett som en plett, og hvis du deler library med andre huker du bare av "Share channels" elns, så kan andre også se på. Selve installasjonen er bare å kopiere .bundle fila til plugins mappa i Plex og restarte Plex. Ser ikke noen opptaksfunksjon tho. Ligger den nevnte bundle-filen på sidene til Smoothstream? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå