ProphetSe7en Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Så det kan like gjerne være et sumo problem da? Kanskje du har andre innstillinger på tv på inngangen du kjører kodi? Ikke lett å si hva som er grunnen. Er det for mørkt kan du jo bare justere deretter på tv Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 (endret) Så det kan like gjerne være et sumo problem da? Kanskje du har andre innstillinger på tv på inngangen du kjører kodi? Ikke lett å si hva som er grunnen. Er det for mørkt kan du jo bare justere deretter på tv Kjører Kodi på Macen Ikke for mørkt eller plagsomt i det hele tatt, synes bare at det er litt rart. Endret 13. august 2016 av Mr. President™ Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Synes det nederste ble litt vel lyst jeg da. Men dette virker å være et kalibreringsproblem enn problem med streamen. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Viaplay med tunnelbear kan jeg bekrefte funker veldig bra. Bare skru av tunnelbear når kampen har starta, så slipper man å streame gjennom treig vpn. Funket fint. Lenke til kommentar
heborres Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 (endret) Slettet Endret 13. august 2016 av heborres Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 (endret) Det er gitt beskjed flere ganger om at det ikke er lov å legge ut link her i forumet. Fint om du fjerner den før det blir bråk her I tillegg er det der en invite link fra en annen bruker om du ser etter, så at en kan registrere seg uten invite er bare tull! Endret 13. august 2016 av ProphetSe7en Lenke til kommentar
heborres Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Det er gitt beskjed flere ganger om at det ikke er lov å legge ut link her i forumet. Fint om du fjerner den før det blir bråk her I tillegg er det der en invite link fra en annen bruker om du ser etter, så at en kan registrere seg uten invite er bare tull! Whops. My bad. Borte nå. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 RomaWorks i seg selv er da ingen ulovlig tjeneste? Det er jo bare en web host 4 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 (endret) Synes det nederste ble litt vel lyst jeg da. Men dette virker å være et kalibreringsproblem enn problem med streamen. TV2 bruker det eksakt samme bildet som kommer fra Premier League Productions (IMG), mens Sky åpenbart har justert gammaen. Personlig synes jeg TV2s flatere bilde er langt mer behagelig i lengden. EDIT: Bildet Mr. President la ut av TV2 Sumo ser en god del dårligere ut enn jeg får her. Har du tatt screenshot i nettleser? Fra min PS4 er bildet mye klarere og har mindre mpeg-støy. Også på Macen. Endret 13. august 2016 av Snikpellik Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Synes det nederste ble litt vel lyst jeg da. Men dette virker å være et kalibreringsproblem enn problem med streamen. EDIT: Bildet Mr. President la ut av TV2 Sumo ser en god del dårligere ut enn jeg får her. Har du tatt screenshot i nettleser? Fra min PS4 er bildet mye klarere og har mindre mpeg-støy. Også på Macen. Safari, tror det er litt dårligere der ja. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Rart. Jeg har mye bedre bilde selv med Safari og ikke verdens beste nettlinje. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Hmm. Synes kvaliteten varierer veldig mye i Safari og nettlinjen er meeer enn god nok. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Flere som har problemer med Smoothstreams nå? Får bare en Directv logo rullende rundt på skjermen. Har testet både via Kodi og nettsiden. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 (endret) Viaplay med tunnelbear kan jeg bekrefte funker veldig bra. Bare skru av tunnelbear når kampen har starta, så slipper man å streame gjennom treig vpn. Funket fint.Hva slags abo. har du på Viaplay? Når jeg logger inn på viaplay.se får jeg beskjed om at jeg må kjøpe en pakke..(bruker Astrill VPN) Endret 13. august 2016 av indahla Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Flere som har problemer med Smoothstreams nå? Får bare en Directv logo rullende rundt på skjermen. Har testet både via Kodi og nettsiden. Ja, ser ut som både #1 og #2 ihvertfall ikke er slik de skal være. #94 funker for meg med City-matchen nå. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Flere som har problemer med Smoothstreams nå? Får bare en Directv logo rullende rundt på skjermen. Har testet både via Kodi og nettsiden. City du ser? Virker som der er noe problemer nå ja dessverre. Prøv kanal 25 enn så lenge, der vises den Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 (endret) De har forøvrig meldt i fra om dette på Twitter. Endret 13. august 2016 av ProphetSe7en Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Vurderer SS. Har de Sky Sports? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Ja, men ikke 24/7. Kun når det er spesielle events, som fks. PL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå