NoTrace Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Har kjørt SmoothStreams i Plex noen timer i kveld med OL på. Ingen problemer så langt. Ikke verdens peneste gui, men fungerer jo. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Noen som kan gi en guide for hvordan SmoothStreams/StreamTVNow og Kodi fungerer sammen? Når jeg laster ned main repo så får jeg bare en mappefil med en xml-fil og et icon-bilde, men ingen zip-fil som det tydeligvis skal være? Aldri benyttet meg av Kodi før. https://www.youtube.com/watch?v=q_-pgk8E4FI 1 Lenke til kommentar
Pledriko Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Jeg hadde også satt veldig pris på invite Lenke til kommentar
liverpool88 Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Jeg fikk faktisk registrert meg på romaworks.co siden i går kveld, uten invite. Testa smoothstream litt nå på kodi, og virker som detta kan være noe å satse på, hvertfall hvis kvaliteten er omtrent som på sumo..? Lenke til kommentar
powder Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Noen som har en invite til smoothstream greiene? Lenke til kommentar
Espen3 Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Noen som kan gi en guide for hvordan SmoothStreams/StreamTVNow og Kodi fungerer sammen? Når jeg laster ned main repo så får jeg bare en mappefil med en xml-fil og et icon-bilde, men ingen zip-fil som det tydeligvis skal være? Aldri benyttet meg av Kodi før. https://www.youtube.com/watch?v=q_-pgk8E4FI Takker og bukker! Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 (endret) Om noen trenger invite er det bare å Pm Endret 13. august 2016 av Solsviken Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 13. august 2016 Forfatter Del Skrevet 13. august 2016 Om noen trenger invite er det bare å Pm Hvordan får du invitert folk? Jeg har hatt abo. ca et halvt år nå, men ennå ikke funnet noen invite-funksjon. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Du har sikkert fått en epost angående det, om ikke kan jeg sende deg en om du gir meg en epost på pm. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Det gjelder i grunn alle andre som ønsker å kunne invitere andre men ikke vet hvordan. Kan sende dere fremgangsmåte på epost om dere ønsker det ☺️ Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 13. august 2016 Forfatter Del Skrevet 13. august 2016 Du har sikkert fått en epost angående det, om ikke kan jeg sende deg en om du gir meg en epost på pm. Sendt e-post på PM Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Angrer på at jeg gikk for viasat-metoden når jeg ser hele gjengen har skaffa seg smoothstreams og ser ut til å være fornøyd med det. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Er jo bare å bytte om etter en måned ☺️ Lenke til kommentar
indahla Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Jeg har abo. på Viaplay i Norge gjennom CD kabel (har Viasat-kanalene). Jeg starter VPN til Sverige og logger inn på viaplay.se. Men jeg får beskjed om at jeg må kjøpe en pakke.. Jeg trodde det skulle fungere med norsk viaplay-konto på svensk viaplay..? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Jeg antar at man må ha sports-pakken. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Hvorfor er fargene i SmoothStreams så rare? De er rare i Occultum også. Er det Kodi som er sånn? Sollyset er f.eks. mye mørkere enn i Sumo. Men det positive er at de ligger et halvt minutt foran Sumo. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Aldri reagert på fargene. Høres ut som et lokalt problem med mindre de har gjort store endringer over natten. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. august 2016 Del Skrevet 13. august 2016 Reagerte ikke på de selv før jeg sammenlignet med Sumo. De er litt mørkere. Lettest å se når det er sollys, mye tydeligere i Sumo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå