Espp Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Usikker selv. Ønsker bra kvalitet for ok pris. Om det koster 100 eller 250 kroner måneden er egentlig ubetydelig, så lenge det ikke koster 400 kr uten rettigheter til noe annet enn PL og ikke har så mye å rope hurra for. Djevelsk skuffa over at Schau må gå fra TV2 da han var den jeg likte best i studio, men selv ikke han ville vært nok til å betale 399,- Spent som fy på CC. Det kan være så ubetydelig som det bare vil, men det vil være en viktig pekepinne på hvor troppen står taktisk / fysisk før sesongen kicker i gang. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Hva er alternativene?Jeg finnet somregel en gratis stream på nett, gjorde det hele sist sesong. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 Kvaliteten på disse streamsa er jo blanda for å si det mildt, har du funnet noen steder som er bra? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. august 2016 Del Skrevet 6. august 2016 smart detta. Jeg har gratis viaplay via jobb. tips til ålreit VPN med svensk ip? Tunnelbear - https://www.tunnelbear.com Klarer man seg med gratis? Nei. Jeg brukte Tunnelbear litt nå i vår når jeg trengte å se cupkamper fra utlandet. En kamp bruker en 7-800 mb, så du er nok nødt til å betale for det. Hastigheten fra USA til Norsk VPN var meget bra, så jeg regnet med den Svenske også funker greit. Hva ligger det på i mnd/året a? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Altibox kjører tilbud om man binder seg. 379,- i måneden (Normal pris er 449,-) Det er bare 10kr mer enn i fjor, men om ikke tv2 får ligacup og fa cup så er det jo ganske mye mindre fotball for litt høyere pris. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Kvaliteten på disse streamsa er jo blanda for å si det mildt, har du funnet noen steder som er bra? Sjekk ut soccerstreams på Reddit. Kommer som regel noen AceStream/SopCast linker som er mer enn gode nok! Hender de stopper midt i kampen, men da finner man kjapt en annen. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Det er akkurat dette jeg vil unngå. Orker ikke jall med streams. TV2 Sumo har jo ikke akkurat vært kvalitet det siste året det heller..Vil helst se fotball på TV, og da ser det ut som jeg må betale i dyre dommer Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Jeg ser fotball på tv, og jeg betaler ikke en formue i det hele tatt. Jeg kjøpte en slik sak som dette til 340 kroner. La i ett minnekort og flashet med LibreELEC. Tok rundt 3 minutter og den var ferdig satt opp med Kodi. La så inn plugin til smoothstream og har nå en fungerende Kodiboks med all fotball jeg ønsker for 13$ i måneden. To kompiser har bestilt samme boksen, så blir å gjøre det samme der for så å dele utgiftene for smoothstream oss i mellom. 4,33$ i måneden må sies å være langt i fra dyre dommer, ikke 13$ heller om en betaler alene. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Takk for tipset, dette skal jeg sjekke ut Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Ulempen er at det kan være vanskelig å få tilgang til Smoothstream da en må stå på venteliste eller få invite fra noen som alt er medlem. En kan se fra tre ulike ipadresser samtidig, så om du kommer i gang ikke del med mer enn to andre av gangen for å unngå problemer. Om du er usikker på om kvaliteten er god nok så er det ikke all verden å tape på å prøve ut. Jeg syne det gir bra nok bilde til at jeg kan se kamper på projektoren her, og etter å ha endret tre kjappe innstillinger i kodi så er det ikke antydninger til hakking eller buffring lengre heller. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Hva gjorde du? Angående hva? Innstillinger i Kodi? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Ja, for å unngå mest mulig hakking og buffring Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 (endret) Jeg har litt andre verdier enn han her, men det er samme sak. Bare husk å tilpasse det ene tallet ut i fra hva du har tilgjengelig av minne, ta ca 1/3 av hva du har ledig og skriv inn på siste verdien. Endret 8. august 2016 av ProphetSe7en Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Emils, hvordan var kvaliteten på Smoothstream? Du skulle gi en lyd etter CS Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Jeg så CS på Smoothstreams, slik jeg har gjort med alle United kampene de to siste årene. Var ikke noe problemer i det hele tatt for min del. Dem som opplever hakking gjør det gjerne i forbindelse med Kodi, men dette er et Kodi problem og ikke et Smoothstream problem. Kan dog løses slik jeg la inn video til over her Men alltid greit å få andres erfaringer med dette også, og på den måten hjelpe hverandre om en har litt problemer underveis Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 (endret) Jepp, hvordan er bildekvaliteten? Er som feks NTV og kingmedia? Må nesten prøve ut Smoothstreams for å se. Og er vell mange kanaler på Smoothstreams? Du kan vell ikke ta et bilde av smoothstreams? Endret 8. august 2016 av winmedi Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Hva vil du ha bilde av der? Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Bilde av en sending eller noe, se hvordan kvaliteten er Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 (endret) Emils, hvordan var kvaliteten på Smoothstream? Du skulle gi en lyd etter CS Jeg var "hjemme" i helgen, så jeg kan meddele at Smoothstreams ikke funker på 1mbit linjer Kan gi endelig dom etter PL helgen Endret 9. august 2016 av Emils. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå