Corporal Jenkinson Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 For øvrig har BT Sport tatt over det meste av rettigheter i England. Store deler av PL-kamper, Serie A, La Liga, alle CL kamper, Bundesliga, Ligue 1.. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 (endret) Sumo via OBOS koster vel fortsatt 159,- eller 169,- ? Endret 1. august 2015 av indahla Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Har de fjernet studentrabatten? Så jævlig kjipt da. Blir absolutt ikke Sumo her da. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Har de fjernet studentrabatten? Så jævlig kjipt da. Blir absolutt ikke Sumo her da. Ja, de har bare studentrabatt på standardabonnement. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Er 299,- i måneden så ille da for Sumo da? Man får jo PL, Championship, FA-cup, ligacup, League One, engelske landskamper, MUTV, LFCTV, Tippeligaen, og andre ting enn fotball. Og bred, enkel tilgang på nett, mobil, Apple TV, Playstation osv. Synes det er en god løsning, i hvert fall om man er mye på farten. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Tippeligaen er ikke inkludert. Da koster der 499.. Jeg syns det er for dyrt, selv om Sumo i seg selv fungerer veldig godt. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Aha, jeg kan se Tippeligaen nå med mitt abonnement til 299,-, men de fjerner det kanskje fra høsten av igjen? Uansett blir ikke Tippeligaen noe savn Synes likevel at 299,- er en helt ålreit pris. Betaler gjerne litt ekstra når løsningene er enkle og appene er så gode, også slipper jeg å styre med VPN osv. Men skjønner at det kan bli i meste laget for dere som studerer og har trangere budsjett. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Også skal man ha CL i tillegg så blir det svindyrt. Får ikke alle PL-kampene heller. Blir nok ntv.mx(?) eller footyreport når de åpner igjen. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 (endret) Også skal man ha CL i tillegg så blir det svindyrt. Får ikke alle PL-kampene heller. Blir nok ntv.mx(?) eller footyreport når de åpner igjen. Hvordan fungerer ntv.mx og footyreport, må man ha utenlandsk ip? (ja, det er helt sikkert besvart tidligere i tråden). Endret 1. august 2015 av Mos Def Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Herlig. Siden ser litt shady ut, men det virker som det er utelukkende positive erfaringer her så får teste det ut Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Sumo via OBOS koster vel fortsatt 159,- eller 169,- ? 249,- Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Finner ikke siden til footyreport. Hvor raskt internett må man ha for å se innhold på ntv.mx og footyreport? Jeg har 13 ned og 1 opp Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 De har fjernet studentrabatten og, ja..Nei faen i helvete. Var jo nøkkelen til gratis PL hver måned!! Rakk heldigvis å lage en konto for litt siden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+61342 Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 (endret) Får fortsatt første mnd gratis med studentrabatt då. Skaffa meg abonnement og avbestilte rett etterpå så no har eg i hvert fall første mnd gratis. Flytter til Sverige i høst så hadde ikkje fått så mykje nytte ut av Sumo utover det Endret 1. august 2015 av Slettet+61342 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Det er fordi den nye typen abn. ikke har slått inn. Første mnd. gratis vil kun være på abn til 89,- i mnd, som er uten sport. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Så man vil få studentrabatt for PL? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Hadde du tegnet abn. for 1 eller 2 dager siden; Så ja, men i dag; nei. https://sumo.tv2.no/kampanjer/studenttilbud SUMO Alt innhold - bortsett fra norsk og engelsk fotball 0,- (99,-/mnd) Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Oja sånn ja. Tegnet for to uker siden I tillegg til de ørten brukerene jeg lagde for å få gratis hver måned Litt skeptisk til å betale for Sumo. Alltid et eller annet problem. Sumo på mobilen funker ikke (grå skjerm) og hele PCen frøs når jeg skulle se på pre-season. Hvis de hadde giddet å få bort fra Silverlight så hadde iallefall det siste problemet blitt løst. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. august 2015 Del Skrevet 1. august 2015 Hm, jeg hadde ingen problem med sumo i hele fjor. Brukte riktignok kun sumo til chromecast, og det var aldri noe problem der. Var derimot ofte problemer når jeg prøvde på PS4. Silverlight må vel bort, eller så kan ikke folk med Chrome snart bruke TV2sumo lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå