Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er 299,- i måneden så ille da for Sumo da? Man får jo PL, Championship, FA-cup, ligacup, League One, engelske landskamper, MUTV, LFCTV, Tippeligaen, og andre ting enn fotball. Og bred, enkel tilgang på nett, mobil, Apple TV, Playstation osv. Synes det er en god løsning, i hvert fall om man er mye på farten.

Lenke til kommentar

Aha, jeg kan se Tippeligaen nå med mitt abonnement til 299,-, men de fjerner det kanskje fra høsten av igjen? Uansett blir ikke Tippeligaen noe savn :p 

Synes likevel at 299,- er en helt ålreit pris. Betaler gjerne litt ekstra når løsningene er enkle og appene er så gode, også slipper jeg å styre med VPN osv. Men skjønner at det kan bli i meste laget for dere som studerer og har trangere budsjett.

Lenke til kommentar

Også skal man ha CL i tillegg så blir det svindyrt. Får ikke alle PL-kampene heller. Blir nok ntv.mx(?) eller footyreport når de åpner igjen.

Hvordan fungerer ntv.mx og footyreport, må man ha utenlandsk ip? (ja, det er helt sikkert besvart tidligere i tråden).

Endret av Mos Def
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+61342

Får fortsatt første mnd gratis med studentrabatt då. Skaffa meg abonnement og avbestilte rett etterpå så no har eg i hvert fall første mnd gratis. Flytter til Sverige i høst så hadde ikkje fått så mykje nytte ut av Sumo utover det

Endret av Slettet+61342
Lenke til kommentar

Oja sånn ja. Tegnet for to uker siden :) I tillegg til de ørten brukerene jeg lagde for å få gratis hver måned :whistle:

Litt skeptisk til å betale for Sumo. Alltid et eller annet problem. Sumo på mobilen funker ikke (grå skjerm) og hele PCen frøs når jeg skulle se på pre-season. Hvis de hadde giddet å få bort fra Silverlight så hadde iallefall det siste problemet blitt løst.

Lenke til kommentar

Hm, jeg hadde ingen problem med sumo i hele fjor. Brukte riktignok kun sumo til chromecast, og det var aldri noe problem der. Var derimot ofte problemer når jeg prøvde på PS4. 

Silverlight må vel bort, eller så kan ikke folk med Chrome snart bruke TV2sumo lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...