Emils. Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 XBMC har Android app. Så da skal det gå. Lenke til kommentar
TheaN Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Vet noen om en side med HD kvalitet hvor jeg kan kjøpe en "enkelbillett" til United-Leicester i morgen? Funnet noe alternativ? Nei, men tenker å prøve ut siden Emils postet. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Ja jeg tester den selv i dag. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 XBMC har Android app. Så da skal det gå.Vet du om en grei guide på hvordan man setter det opp? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Når jeg brukte Android så fulgte jeg denne guiden fra folkene bak XBMC: http://kodi.wiki/view/HOW-TO:Install_XBMC_for_Android Når det kommer til å installere NTV vil jeg tro det er en plugin som du installerer, det gjøres på følgende måte: http://kodi.wiki/view/HOW-TO:Install_an_Add-on_from_a_zip_file 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 (endret) Det beste med Sumo er gode apper på nesten alle plattformer, spesielt appen på Apple TV er fantastisk. Tilgjengelig, raskt og bra kvalitet. Synes også sendingene er veldig gode, spesielt denne sesongen har de økt produksjonsverdien på innslag og reportasjer i forbindelse med storkampene betraktelig. Jeg vet ikke hvorfor, men Premier League via TV2 Sumo har bare vært dårlige opplevelser her i gården, både med Apple TV-appen og på laptop. Selv med 70/70-linje var ikke bildekvaliteten HD (selv om indikatoren viser det). Sitter med samme følelse, men ingen tvil om at TV2 Sumo er noe av det bedre jeg har sett av streaming, men langt unna kvaliteten jeg får via kabel-tv eller parabol. Jeg hadde en del problemer med Sumo i starten, for to sesonger siden. Forrige sesong var det vel også en eller to kamper som TV2 slet med serverne sine på. Denne sesongen har alt gått helt smertefritt, jeg har linje på 30 ned. På min 50" plasma ser det veldig bra ut med konstant full kvalitet (via Apple TV-appen). Nå skal det sies at jeg kjøpte plasma-tv nettopp for å minimere input-lag/hakking som gjerne blir et problem når man ser fotball via nettet. Endret 31. januar 2015 av Snikpellik Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Ser ut som Livespud har fikset problemene de har hatt. Ser flere og flere skryter av de. De har også skaffet mange flere kanaler, og skal ha inn flere. Så langt er United kampen i utrolig god kvalitet og ingen antydninger til buffring. Ligger også 30 sekunder foran TV2 Sumo. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Interessant. NTV var helt ubrukelig når jeg skulle se Chelsea på en amerikansk kanal i går. Livespud er vel billigere og? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 (endret) Japp! Livespud koster £3 i måneden. Kan sikkert prøve min om du vil teste før du evt. kjøper igjen. De har blant annet skiftet mediaspiller siden sist ser jeg. Den nye er utrolig rask . Endret 8. februar 2015 av Emils. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Jeg og hadde store problemer med ntv i helga og kommer ikke til å fornye noe abonnement der, får se om jeg tester ut livespud. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Sky og sånt gikk fint, men de andre der måtte buffre hvert 15. sekund. Dumt da de har så godt utvalg. Får med meg snookeren på eurosport og. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Flere som hadde problemer med Livespud i går? Uansett hvilken kanal jeg valgte, så viste den Sky Sport.. Eneste som fungerte var BT sport 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 De har nettopp byttet spiller så vil nok bli bedre om du gir det litt tid. Det fungerer veldig raskt iallefall. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 17. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2015 Har ikke LiveSpud nå for tiden (har footyreport), men ordnet konto for en kompis for noen uker siden. Han klager over bare sorte skjermer/kanaler under United kampen i går. Noen som kan dele erfaringer for feilsøking? Lenke til kommentar
BWP Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Registrerte meg å kom gjennom til paypal på LiveSpud. Betalte for 7 dager for å teste. Ser jeg har blitt trukket fra paypal i min konto, men fortsatt ikke fått noen login informasjon. Noen som har erfaring med hvor lang tid dette tar? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Hvordan i alle dager får dere registrert dere på Livespud? Jeg får alltid opp "Subscription Window Closed!" hver jævla gang jeg prøver. Lenke til kommentar
BWP Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Hvordan i alle dager får dere registrert dere på Livespud? Jeg får alltid opp "Subscription Window Closed!" hver jævla gang jeg prøver. Hvis du fullfører det de spør om (Hvem, hvorfor, osv du vil ha LiveSpud) mottar du en link med betalingsmulighet på mail rett etterpå. Har forøverig betalt og ikke fått noe videre informasjon, så spent på hvordan det funker igrunn. Lykke til Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 (endret) Nice, fiksa det nå. Da er det bare å vente på å få logget inn da. Edit: Fikk mail, og har nå brukernavn og passord. Endret 21. februar 2015 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Bah.. Betalte for 2 måneder Livespud også har dem ikke kanalen Chelsea - Burnley går på. Typisk. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 TV2 kjøper Cmore. Bra eller dårlig? Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå