ProphetSe7en Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Jeg betaler 169 i mnd for Sumo. Det året jeg har hatt Sumo har de vist alle kampene jeg har ønsket å se, men mulig jeg bare har vært heldig som United supporter om de kun viser en kamp på lørdager. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Men da betaler du kun for sportskanalene? Uansett, det er to tilbud som ikke kan sammenlignes. Hvis du er fornøyd med tv2 sumo så er jo det fint. For meg er de andre tilbudene milevis bedre. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Nei jeg har Sumo Gull. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Det beste med Sumo er gode apper på nesten alle plattformer, spesielt appen på Apple TV er fantastisk. Tilgjengelig, raskt og bra kvalitet. Synes også sendingene er veldig gode, spesielt denne sesongen har de økt produksjonsverdien på innslag og reportasjer i forbindelse med storkampene betraktelig. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Det største problemet jeg har med TV2 er at de ikke viser nok kamper. Det har "tvunget" meg over på andre løsninger. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Nei jeg har Sumo Gull.OBOS ? =) Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Nei jeg hev meg på en link jeg fant for 6 måneder siden med 1 gratis måned, og etter det har de trukket 169. Tenkte å se på disse alternativene som var her til 300 i året, men får ikke registrert meg på noen av de. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Ok, men nå snakker du om ntv.mx eller?Hvordan er tjenesten? 1) Er den lovlig eller kan man se for seg at man mister tilgangen plutselig? (som med Livespud) 2) Hvordan er kvaliteten på kanalene? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Det er vel i gråsonen når det gjelder lovlighet, men firmaet er visst Mexico-basert så sjansen for at dette forsvinner med det første er vel ikke så stor. Uansett, betaler du pr mnd så risikerer du jo ikke så mye. Kvaliteten på kanalene varierer, alt fra SD til HD (flere kanaler finnes i begge utgaver). På de kanalene som sendes i HD er kvaliteten like god som footyreport/livespud o.l. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 (endret) Hvordan er det å se på de norske? Flyter det bra eller er det bare lasting? E: Funker tjenesten bra tenker jeg at Sumo sies opp. Jeg er interessert i å få mest mulig for pengene. Endret 30. januar 2015 av Espp Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 På NTV, hvilken pakke må en ha for å så sett engelsk fotball? Kan jeg benytte meg av den skandinaviske pakken, eller må jeg på en av de andre pakkene? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 ^Usikker, men jeg tenker å ta sportspakken til 20 euro i måneden. Alle kanalene innenfor sport. Engelske som norske ++ Lenke til kommentar
TheaN Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Vet noen om en side med HD kvalitet hvor jeg kan kjøpe en "enkelbillett" til United-Leicester i morgen? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Noen av disse sidene som har tillegg for Plex? Plex er så ekstremt mye mer behagelig i bruk enn hva xbmc er, så om der finnes ett fungerende tillegg til plex så blir det dem jeg velger. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Det beste med Sumo er gode apper på nesten alle plattformer, spesielt appen på Apple TV er fantastisk. Tilgjengelig, raskt og bra kvalitet. Synes også sendingene er veldig gode, spesielt denne sesongen har de økt produksjonsverdien på innslag og reportasjer i forbindelse med storkampene betraktelig. Jeg vet ikke hvorfor, men Premier League via TV2 Sumo har bare vært dårlige opplevelser her i gården, både med Apple TV-appen og på laptop. Selv med 70/70-linje var ikke bildekvaliteten HD (selv om indikatoren viser det). Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Det beste med Sumo er gode apper på nesten alle plattformer, spesielt appen på Apple TV er fantastisk. Tilgjengelig, raskt og bra kvalitet. Synes også sendingene er veldig gode, spesielt denne sesongen har de økt produksjonsverdien på innslag og reportasjer i forbindelse med storkampene betraktelig. Jeg vet ikke hvorfor, men Premier League via TV2 Sumo har bare vært dårlige opplevelser her i gården, både med Apple TV-appen og på laptop. Selv med 70/70-linje var ikke bildekvaliteten HD (selv om indikatoren viser det). Sitter med samme følelse, men ingen tvil om at TV2 Sumo er noe av det bedre jeg har sett av streaming, men langt unna kvaliteten jeg får via kabel-tv eller parabol. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Det er vel i gråsonen når det gjelder lovlighet, men firmaet er visst Mexico-basert så sjansen for at dette forsvinner med det første er vel ikke så stor. Uansett, betaler du pr mnd så risikerer du jo ikke så mye. Kvaliteten på kanalene varierer, alt fra SD til HD (flere kanaler finnes i begge utgaver). På de kanalene som sendes i HD er kvaliteten like god som footyreport/livespud o.l. For oss er dette fult lovlig. Vi kan ikke få bøter eller bli straffet for dette. Som du sier er det de som deler det som bryter "loven". Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Vet noen om en side med HD kvalitet hvor jeg kan kjøpe en "enkelbillett" til United-Leicester i morgen? Funnet noe alternativ? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 (endret) kingmedia.tv kan dere prøve. Den fungerer bra og de tilbyr 24 timers pass. Koster 4 dollar for 24 timer. Endret 31. januar 2015 av Emils. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Kan jeg få NTV på android? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå