el mindo Skrevet 31. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2014 LiveSpud er tilbake oppe og går. Bruker samme kilde som FootyReport osv. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Får fremdeles ikke registrert meg, er stengt står det. Bah. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Må bare tipse om http://ntv.mx min nye nett-tvfavoritt. Har testet det i dag og er godt fornøyd med kvaliteten, har i tillegg fått til å installere det via xbmc på min apple tv så hvis andre har lignende løsninger anbefaler jeg å se på det. Uansett, et godt tilbud der man kan få alle engelske og skandinaviske kanaler i en pakke. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Vet du om de viser kampene på amerikanske eller andre kanaler når de ikke blir valgt i England? Altså slik som Footyreport gjør. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Tvilsomt, er ren streaming av alt av kanaler. Jeg har et årsabonnement på footyreport i tillegg. Synes bare at dette var et godt opplegg, likte spesielt plugin for xbmc. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 FootyReport har vel også pluging til XBMC? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 XBMC plugin is ready! 12/04/2013 You can download our XBMC plugin from here. If you have auto-updates enabled, the plugin will receive updates automatically. 1 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Jeg bruker hd-streaming.tv, de hadde visst en egen plugin de også, takk for tipset. Har bare brukt appen på iPhone og AirPlay videre, først i dag jeg orket å sette meg inn i xbmc og installere det på Apple tv. Gikk overraskende greit. Veldig fornøyd med oppsettet nå, har ikke "vanlig tv" så for meg er det ntv-tilbudet veldig bra. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Har også såvidt prøvd ut ntv.mx nå. Førsteinntrykket er veldig godt. Ingen antydning til lagg på de kampene jeg har sett. Har blandede erfaringer med lagg på Footyreport og Livespud så håper jeg endelig har funnet noe som virker over tid. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Flere som ikke får til Footyreport nå? Kommer ikke inn på siden med streams etter å ha logget inn. Kommer bare direkte til siden med oversikt over abbonementet mitt, som varer til mars. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Er det footyreport du bruker da, eller en av slstersidene? Hd-streams.tv funker fint Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Ble alltid sendt videre til sportingstreams. Men gikk for den siden du linket til, og det virket mye bedre så langt. Selv om det var en del dyrere. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Hmm, husker ikke hva jeg betalte men det var under 300 for et år Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 (endret) Og opprettet du konto der og fikk det godkjent med en gang nå? Da må jeg tipse brodern, han har avventet pga at de ikke tok imot nye abbonenter. Endret 27. januar 2015 av Solaar Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Fikk det med en gang ja, men mener jeg betalte 20 euro for en måned. Tok den sportspakka. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Ok, men nå snakker du om ntv.mx eller? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Ntv var ikke spesielt billig, da støtter jeg heller oppunder tv2 sumo. De andre sidene som er blitt nevnt her har jeg problemer med å registrere meg på. Får prøve litt til. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Ok, men nå snakker du om ntv.mx eller?Jepp. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Ntv var ikke spesielt billig, da støtter jeg heller oppunder tv2 sumo. De andre sidene som er blitt nevnt her har jeg problemer med å registrere meg på. Får prøve litt til. Skal vi se… NTV sine valg: (kanalene du får er i skjult tekst) Entertainment (137) 24 Techno 2x2 5 Star 5 USA 6eren A-One ABC Alibi AMC Auto Plus BBC Four BBC One BBC One HD BBC Three BBC Two BBC Two HD BBC World C More First C More Hits C More Series Canal 9 CBBC CBC HD CBS Channel 4 Channel 4 HD Channel 5 Channel TV Comedy Central CTV HD Dave Discovery DK Discovery NO Discovery SE Disney Channel DK Disney Kanalen DK 4 Domashniy Dozhd DR 1 DR 1 HD DR 2 DR 3 DR K DR Ramasjang DR Ultra Drama Drive E! entertainment E4 Eden Fashion TV FEM Fox Fox Crime Fox Life FX Gold HBO HBO 1 HBO 2 HBO Family Home Investigation Discovery ITV 1 ITV 1 HD ITV 2 ITV 3 ITV 4 ITV Be Kanal 4 Kanal 5 DK Kanal 5 SE Kanal 9 Kunskapskanalen Mat i Ditya MAX More 4 MTV Russia National Geographics DK Nauka 2 NBC NRK 1 NRK 2 NRK 3 NTV Perviy Kanal Peterburg 5 kanal Pick Really Ren-TV Rossiya 1 Rossiya 2 Rossiya 24 Rossiya K RTE 1 RTE 2 Showtime Sjuan Sky 1 Sky 2 Sky Atlantic STS SVT 1 SVT 1 HD SVT 2 SVT 24 TBS TLC DK TNT TV 10 TV 12 Sweden TV 2 Bliss TV 2 Charlie TV 2 DK TV 2 Fri TV 2 NO TV 2 Zebra TV 2 Zulu TV 3 DK TV 3 NO TV 3 Plus TV 3 Puls TV 3 RU TV 3 SE TV 4 TV 4 Fakta TV 4 Guld TV 4 Komedi TV 8 TV Centr TV Norge Ulster TV USA Network Watch Yesterday Zvezda Sports (45) At The Races Box Nation British Eurosport British Eurosport 2 BT Sport 1 BT Sport 2 C More Fotboll NO C More Fotboll SE C More Sport Canal 8 Sport ESPN Eurosport 2 Eurosport DK Eurosport NO Eurosport RU Eurosport SE Futbol Golf DK Golf NO Golf SE KHL NBC Extra 1 NBC Extra 2 NBC Extra 3 NBC Extra 4 NBC Extra 5 Ohota i Ribalka Racing UK Setanta Ireland Setanta Sports 1 Sky Sports 1 Sky Sports 2 Sky Sports 3 Sky Sports 4 Sky Sports 5 Sky Sports F1 Sky Sports News Sport 1 TV 2 Sport DK TV 2 Sport NO TV 3 Sport 1 TV 3 Sport 2 TV 4 Sport Viasat Sport Willow Cricket News (8) Al Jazeera English BBC News CNN Euronews Russia Today Sky News TV 2 News TV 2 Nyhetskanalen Music (3) Muz TV VH1 Viva Sports HD (33) beIN Sports HD CTH Stadium 1 HD CTH Stadium 2 HD CTH Stadium 3 HD CTH Stadium 4 HD CTH Stadium 5 HD CTH Stadium 6 HD CTH Stadium X HD ESPN 1 ESPN 2 ESPN News HD ESPN USA HD Fox Sports 1 HD Fox Sports 2 HD Golf HD NBA HD NBC Extra 1 HD NBC Extra 2 HD NBC Extra 3 HD NBC Extra 4 HD NBC Extra 5 HD NBC Sports HD NFL Channel Sports Net 360 Sports Net One HD Sports Net Ontario HD Sports Net World HD Tennis Channel TSN 1 HD TSN 2 HD TSN 3 HD TSN 4 HD TSN 5 HD Movies (12) CBS Drama Film 4 Movies4Men Sky Action Sky Comedy Sky Drama Sky Family Sky Premiere Sky Sci-Fi and Horror Sky Thriller TCM TV 4 Film Lifestyle (5) Good Food Sky Arts 1 Sky Arts 2 Sky Living TLC GB Documentary (27) NTV Fitness HD Animal Planet DK Animal Planet GB Animal Planet RU Crime and Investigation Discovery Channel GB Discovery Channel RU Discovery History Discovery Home and Health Discovery Investigation Discovery Science GB Discovery Science RU Discovery Turbo Discovery World Food Network HD H2 History Nat Geo Channel Nat Geo Wild GB Nat Geo Wild RU National Geographics RU NTV Cars HD NTV Hi-Tech HD Quest Viasat Explorer Viasat History Viasat Nature Kids (15) Cartoon Cartoon Network Cartoonito CBeebies Da Vinci Disney Channel RU Disney Junior Disney XD Gulli JimJam Karusel Multimania Nick Jr Nickelodeon GB Nickelodeon RU Sports HD TRIAL (7) Astro Supersport 1 HD Astro Supersport 2 HD Astro Supersport 3 HD Sky Sports 1 HD Sky Sports 2 HD Sky Sports 3 HD Sky Sports 4 HD Alle engelske kanaler for kr 127,- /mnd. Alle skandinaviske kanaler for kr 127,- /mnd. ALLE kanaler for kr 220,- pr mnd. Sammenlignet med Tv2 sumo der du bare får Tv2 sine kanaler i tillegg til LFCTV og MUTV, og for det betaler du kr 299,- pr mnd. I tillegg viser de kun én kamp på lørdager … Men for all del, de blir sikkert glad for støtten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå