Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Etter min footyreport bruker ble disablet, så bruker jeg http://kingmedia.tv/ er veldig fornøyd. Admins er aktive, og setter som regel på kamper du vil se. Hvis du gir dem beskjed 24timer i forveien. :-)

Programmet idag.

M2JhVklH.jpeg

Priser der da?

24-timer: 3,99 Dollar

1 måned: 9,99 Dollar

To måneder: 17,99 Dollar

Seks måneder: 49,99 Dollar

Månedlig: 8,99 Dollar

Endret av -lemoncake
Lenke til kommentar

Prøvde kingmedia i går for å se Swansea - Arsenal. Det var ikke akkurat en god opplevelse.

Var god kvalitet på streamen, men jeg fikk denne meldingen et utallige ganger: VLC is unable to open the MRL. Dette resulterte i at jeg ikke fikk med meg noen av målene...

Jeg prøvde å google og fant ut at det kanskje var brannmuren, jeg gikk inn der og åpnet for VLC. Men fortsatt like ille.

Noen andre som har opplevd dette og vet hvordan man kan fikse det? Sitter forøvrig på OS X Yosemite.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har vært innom ganske mye rart, men kommer bestandig tilbake til og har nå et års-ab. på FootyReport.

Tror dog de har midlertidig stengt nye registreringer pga. kapasitet. Men de har flere søstersider som http://news-source.tv/ som deler same kilde.

Dette er den jeg bruker nå, har fungert utmerket siden tidlig i høst. Byttet fra footyreport etter at jeg glemte å fornye abonnementet mitt der.

Lenke til kommentar

Har vært innom ganske mye rart, men kommer bestandig tilbake til og har nå et års-ab. på FootyReport.

Tror dog de har midlertidig stengt nye registreringer pga. kapasitet. Men de har flere søstersider som http://news-source.tv/ som deler same kilde.

Dette er den jeg bruker nå, har fungert utmerket siden tidlig i høst. Byttet fra footyreport etter at jeg glemte å fornye abonnementet mitt der.

Pris?

Alle kan jo lage seg ett sumo abb som student, koster 169 i mnd. Synes ikke det er så gale.

Lenke til kommentar

Noen ganger er det noe dritt å forsøke å være lovlydig. Hadde tenkt å se Liverpool - Sunderland i opptak på Sumo litt senere på kvelden men iflg regler fra EPL kan kun halvparten av et lags kamper legges ut i opptak. Og hvilke det blir bestemmes når runden (de må mene samme dags kamper) er ferdig. Kampen i går ble ikke valgt ut og dermed fikk jeg ikke sett matchen. Gikk jo ikke glipp av noen stor kamp, men likevel. Hva er det for noen ultra-teite regler?!?

Lenke til kommentar

Nei det er noe forb tull ja, sammen med reglene om at de kun kan vise enkeltkamper på lørdager. De skyter seg selv i foten. Etter at jeg begynte med å følge tipsene i denne tråden har jeg aldri sett meg tilbake, og det er ikke pga at det er billigere, det er fordi det originale tilbudet er for dårlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...