Espp Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Registrerte meg, men fikk aldri mail tilbake. Får ikke abonnere uten at mailen er verifisert. Gir det et nytt forsøk i ettermiddag. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 (endret) - Endret 30. oktober 2014 av Solaar Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Det var et innlegg som ble slettet. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Hva slags tjenester er å anbefale nå? Har ikke fulgt med så nøye, orker heller ikke å gå gjennom hele tråden. Hva bruker folket? Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 2. november 2014 Forfatter Del Skrevet 2. november 2014 Har vært innom ganske mye rart, men kommer bestandig tilbake til og har nå et års-ab. på FootyReport. Tror dog de har midlertidig stengt nye registreringer pga. kapasitet. Men de har flere søstersider som http://news-source.tv/ som deler same kilde. Lenke til kommentar
Kose Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Etter min footyreport bruker ble disablet, så bruker jeg http://kingmedia.tv/ er veldig fornøyd. Admins er aktive, og setter som regel på kamper du vil se. Hvis du gir dem beskjed 24timer i forveien. :-) Programmet idag. Endret 4. november 2014 av Kose Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 4. november 2014 Forfatter Del Skrevet 4. november 2014 Etter min footyreport bruker ble disablet, så bruker jeg http://kingmedia.tv/ er veldig fornøyd. Admins er aktive, og setter som regel på kamper du vil se. Hvis du gir dem beskjed 24timer i forveien. :-) Programmet idag. Priser der da? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Etter min footyreport bruker ble disablet, så bruker jeg http://kingmedia.tv/ er veldig fornøyd. Admins er aktive, og setter som regel på kamper du vil se. Hvis du gir dem beskjed 24timer i forveien. :-) Programmet idag. Priser der da? 24-timer: 3,99 Dollar 1 måned: 9,99 Dollar To måneder: 17,99 Dollar Seks måneder: 49,99 Dollar Månedlig: 8,99 Dollar Endret 4. november 2014 av -lemoncake Lenke til kommentar
indahla Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 24-timer: 3,99 Dollar 1 måned: 9,99 Dollar To måneder: 17,99 Dollar Seks måneder: 49,99 Dollar Månedlig: 8,99 Dollar Øh...? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Den månedlige prisen er på $8,99 om man tegner seg opp for to måneder. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Som niko sier, hvis du bare vil ha det 1 måned, så koster det 9,99 Dollar, men hvis du vil abonnere i flere måneder og vil bli trukket hver måned koster det 8,99 Dollar. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Prøvde kingmedia i går for å se Swansea - Arsenal. Det var ikke akkurat en god opplevelse. Var god kvalitet på streamen, men jeg fikk denne meldingen et utallige ganger: VLC is unable to open the MRL. Dette resulterte i at jeg ikke fikk med meg noen av målene... Jeg prøvde å google og fant ut at det kanskje var brannmuren, jeg gikk inn der og åpnet for VLC. Men fortsatt like ille. Noen andre som har opplevd dette og vet hvordan man kan fikse det? Sitter forøvrig på OS X Yosemite. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Har vært innom ganske mye rart, men kommer bestandig tilbake til og har nå et års-ab. på FootyReport. Tror dog de har midlertidig stengt nye registreringer pga. kapasitet. Men de har flere søstersider som http://news-source.tv/ som deler same kilde. Dette er den jeg bruker nå, har fungert utmerket siden tidlig i høst. Byttet fra footyreport etter at jeg glemte å fornye abonnementet mitt der. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Har vært innom ganske mye rart, men kommer bestandig tilbake til og har nå et års-ab. på FootyReport. Tror dog de har midlertidig stengt nye registreringer pga. kapasitet. Men de har flere søstersider som http://news-source.tv/ som deler same kilde. Dette er den jeg bruker nå, har fungert utmerket siden tidlig i høst. Byttet fra footyreport etter at jeg glemte å fornye abonnementet mitt der. Pris? Alle kan jo lage seg ett sumo abb som student, koster 169 i mnd. Synes ikke det er så gale. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Ca 300,- for ett år... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Da får man også med CL-kampene bortsett I fra de som går på ITV. De kan man dog se med Hola. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Itv og slikt finner man jo også på filmon, slipper man å styre med hola som kan være ustabilt. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Noen ganger er det noe dritt å forsøke å være lovlydig. Hadde tenkt å se Liverpool - Sunderland i opptak på Sumo litt senere på kvelden men iflg regler fra EPL kan kun halvparten av et lags kamper legges ut i opptak. Og hvilke det blir bestemmes når runden (de må mene samme dags kamper) er ferdig. Kampen i går ble ikke valgt ut og dermed fikk jeg ikke sett matchen. Gikk jo ikke glipp av noen stor kamp, men likevel. Hva er det for noen ultra-teite regler?!? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Nei det er noe forb tull ja, sammen med reglene om at de kun kan vise enkeltkamper på lørdager. De skyter seg selv i foten. Etter at jeg begynte med å følge tipsene i denne tråden har jeg aldri sett meg tilbake, og det er ikke pga at det er billigere, det er fordi det originale tilbudet er for dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå