Solaar Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Hmm, merkelig. Det tyder uansett på at kilden mest sannsynlig ligger et annet sted, hadde vært greit å vite så man har backup. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Virker som Livespud tok en ny betaling fra meg. Er det noen som vet hvordan jeg stopper abonnementet? Inne på paypal kontoen din, Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Etter å ha lest igjennom hele tråden her, vet jeg ikke hva jeg skal ha. Hva er det folk egentlig bruker nå og som virker i Norge? Al jazeera virket jo som et meget godt tilbud, men står nok over den muligheten ettersom det virket som det var mye opp og ned. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Det som står på de siste sidene er nok det folk bruker. Footyreport og lignende sider. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Jeg bruker Sumo student og Livespud! Sumo for å være sikker på at jeg får sett fotball siden jeg har hatt problem med Livespud 2 ganger. Betaler 25kr i måneden med et smil for Livespud. Får sett tysk, spansk, engelsk, landslag og CL for den prisen og prisen er utmerket. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Nggh! stream-appen fungerer ikke på ios8, så får ikke streamet via airplay, må ta til takke med pcn. Surt Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Opplever til tider mye hakking på både footyreport og livespud. Bare hos meg det gjelder? Mye mer stabilt sist sesong. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Har ikke hatt noen problemer med hakking på Livespud. Har opplevd to ganger å ikke komme inn, men aldri hakking. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 24. september 2014 Forfatter Del Skrevet 24. september 2014 Har merket litt hakking på enkelte kamper. Spesielt på 4 -kampene på lørdag. Har en mistanke om at dette kan skylde stor pågang, da mange kamper spilles i dette tidsrommet og at mange brukere vil være pålogget da. I forhold til sist sesong, så har vel populariteten og kundegruppen til disse nettstedene økt ganske drastisk, noe som igjen har resultert i at pågangen også har blitt større, men ikke nødvendigvis kapasiteten. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Hva skjer med at man ikke kan fornye abn. på footyreport? Står det er midlertidig blokkert. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 26. september 2014 Forfatter Del Skrevet 26. september 2014 Hva skjer med at man ikke kan fornye abn. på footyreport? Står det er midlertidig blokkert. Se posten min over. Tipper det har noe med pågang og kvalitet å gjøre. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Tenkte å prøve kingmedia.tv i dag. Ser folk skryter av den, og er ikke så ille pris (10 dollar for en måned). Veldig god service i alle fall på folkene der. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Hvor kan jeg se spansk og tysk fotball for en billig penge? Har brukt Livespud med godt resultat til nå, men de er nede etter "besøk fra myndighetene", og jeg tror ikke de kommer seg opp igjen. Er ikke interessert i å bruke masse penger på det Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Tenkte å prøve kingmedia.tv i dag. Ser folk skryter av den, og er ikke så ille pris (10 dollar for en måned). Veldig god service i alle fall på folkene der. Noe å anbefale? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Funket meget bra her i alle fall. Ingen lag eller noe under Chelsea matchen mot Aston Villa. 1 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Da får jeg nok gi det et forsøk da jeg i det siste har opplevd lag både hos livespud og footyreport. Tottenham kamper. Gir de to en pl helg til før jeg prøver noe nytt. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 CL fotball med god kvalitet, hvem sender slikt? Viaplay har så ræva studio at jeg heller bruker pengene mine på noe annet. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Funker det bra og hva koster det? Livespud gikk i oppløsning, men når det er snakk om 25kr måneden går det helt fint. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 (endret) 10 dollar i mnd. Funker bra de gangene jeg har brukt det. Endret 21. oktober 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå