Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha lest igjennom hele tråden her, vet jeg ikke hva jeg skal ha. Hva er det folk egentlig bruker nå og som virker i Norge? Al jazeera virket jo som et meget godt tilbud, men står nok over den muligheten ettersom det virket som det var mye opp og ned.

Lenke til kommentar

Jeg bruker Sumo student og Livespud!

Sumo for å være sikker på at jeg får sett fotball siden jeg har hatt problem med Livespud 2 ganger. Betaler 25kr i måneden med et smil for Livespud. Får sett tysk, spansk, engelsk, landslag og CL for den prisen og prisen er utmerket.

Lenke til kommentar

Har merket litt hakking på enkelte kamper. Spesielt på 4 -kampene på lørdag.

Har en mistanke om at dette kan skylde stor pågang, da mange kamper spilles i dette tidsrommet og at mange brukere vil være pålogget da.

I forhold til sist sesong, så har vel populariteten og kundegruppen til disse nettstedene økt ganske drastisk, noe som igjen har resultert i at pågangen også har blitt større, men ikke nødvendigvis kapasiteten.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvor kan jeg se spansk og tysk fotball for en billig penge? Har brukt Livespud med godt resultat til nå, men de er nede etter "besøk fra myndighetene", og jeg tror ikke de kommer seg opp igjen.

Er ikke interessert i å bruke masse penger på det :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...