ProphetSe7en Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Noen som har erfaringer med Wiziwig.tv? Ble fortalt om denne siden i går, men har hverken testet eller sett noe mer på det, så lurer derfor på hva det er for noe, om det er lovlig og om det fungerer bra. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 24. august 2014 Forfatter Del Skrevet 24. august 2014 I følge Norsk lov er det ikke lovstridig å se på piratkopierte Filmer/TV, så lenge man ikke laster opp/deler. Så du bryter ingen lover ved å se på wiziwig. Wiziwig er en side som legger ut sendinger fra mange TV-kanaler og mye sport (De som bryter loven). Man kan bl.a. finne mange fotballkamper på siden. Men kampene / streamene er ofte av dårlig kvalitet, så ønsker du mer pålitelighet, hd, sikkert sendeskjema osv., anbefaler jeg deg heller å prøve noen av forslagene du finner på noen av sidene før dit post-innlegg. Mot et lite beløp på ca 20 kr måneden, får du streamer i god kvalitet. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Mener den loven er endret..? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 (endret) Nei, jeg har en artikkel fra VG+ fra 24. April i år: – Den enkelte internettbruker som strømmer et verk til sin datamaskin, vil ikke begå opphavsrettsbrudd selv om verket er gjort tilgjengelig uten opphavsmannens samtykke, svarer kommunikasjonssjef, Hanne Gjørtz i en e-post. – Strømming innebærer at filmen ikke lagres på din PC, men vises etter hvert som den overføres. YouTube er et eksempel på en strømmetjeneste. Det er noen andre, ikke du, som har lagret filmen, sier fagredaktør i Mediehuset Tek, Kurt Lekanger. KILDE: http://pluss.vg.no/2014/04/23/1598/1598_22906882 ---- Vet det snakkes om filmer og TV-serier i denne sammenheng, men prinsippet er vel det samme. Noen andre bryter opphavsretten ved å gjøre det tilgjengelig, du som seer, bryter ingen regler iht. norsk lov. Endret 24. august 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Flere som synes Livespud er ustabilt? Har hendt flere ganger at jeg ikke kommer inn på siden nå og den er tung å navigere. Footyreport var mye enklere og stabilt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Ja, byttet tilbake til FootyReport. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Bare jeg som får database error? For en møkkaside. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Fått det flere ganger selv. Gjorde som Emils og gikk tilbake til Footyreport. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Funker helt fint her, så lenge man får loada streamen, som er stabil. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Hadde problem her om dagen, men da var hele greia nede fikk jeg til svar. Har funket utmerket ellers Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Ingen her som bruker Bloodzeed sine streamer? Funker perfekt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 De henger så jævla etter, umulig å bruke de om man diskuterer på forum samtidig. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Du kan gjøre om på innstillingene(er som regel 30 sek live buffer) slik at det ikke blir alt for ille. Men se bort i fra at de henger etter er det en strålende tjeneste! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Ja. Bloodzeed er en fyr(eller flere) som streamer igjennom AceStream. Har brukt det for fullt nå i høst og opplever sjeldent problemer med streamen. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Fungerer footyreport sammen med Chromecast? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Den skal få støtte snart. Men de jobber seg ikke i hjel. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Jeg får ikke fiksa meg nytt abonnement på footyreport lenger, står bare temporary suspended. Bah. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 13. september 2014 Forfatter Del Skrevet 13. september 2014 Jeg får ikke fiksa meg nytt abonnement på footyreport lenger, står bare temporary suspended. Bah. Får ta en måned med LiveSpud da vet du... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Får ta en måned med LiveSpud da vet du... Hahaha. SUBSCRIPTION window is now CLOSED Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå