Emils. Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 (endret) http://www.xbmchub.com/forums/threads/10748-Footy-Report/page84 Følg med her. Ser det diskuteres at de kan ha tatt ned siden for å gjøre den mer sikker (folk stjeler streamen deres) også kan det være at de oppdaterer siden. Legger til støtte for Chromecast (som de lovet meg i April..). Streamen deres er vist fortsatt aktiv så er nok bare problemer eller oppdateringer med siden som gjør at den er nede. Endret 1. august 2014 av Emils. 3 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Får håpe det bare er midlertidig og oppe igjen til PL start. Utrulig fornøyd med tjenesten hvertfall. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Footyreport fortsatt ikke oppe og har ikke funnet noe konkret info om hvorfor siden er nede. Jeg frykter det verste. Om siden ikke skulle komme opp igjen til PL start, hvilke lignende alternativer har vi da? Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 8. august 2014 Forfatter Del Skrevet 8. august 2014 Ser ikke lovende ut nei. Ser flere som har fått tilbake pengene fra PayPal, når de har klaget på handelen. Så prøver meg på det samme.. Gått alt for lang tid nå. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 (endret) Ser dessverre ut som tjenesten er nede. Har vist vært fordi noen idioter har stjelt streamen og postet den på andre sider. Synd at noen idioter skal ødelegge for alle andre. Tror det blir vanskelig, om ikke umulig, å finne en like god og billig tjeneste. Mtp. at http://news-source.tv/ er oppe, og har vært det lenge, så tilsier det vel at Footyreport er død. Endret 8. august 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 (endret) Er man obosmedlem får man TV2Sumo Sport for 159 i måneden. Ikke så aller verst pris, selv om de fortsatt ikke sender alle kampene.. EDIT: ser dette er godt diskutert på forrige side ja Endret 9. august 2014 av Alastor Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Er man obosmedlem får man TV2Sumo Sport for 159 i måneden. Ikke så aller verst pris, selv om de fortsatt ikke sender alle kampene.. EDIT: ser dette er godt diskutert på forrige side ja Det samme gjelder alle studenter også. 159 for sport og 169 for gull Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Al Jazeera er vel fremdeles billigere med tanke på at man får med CL og? Om man finner en vpn da. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 (endret) Al Jazeera er vel fremdeles billigere med tanke på at man får med CL og? Om man finner en vpn da. Hadde Al Jazeera en stund i fjor. Man får nesten all fotball (alt som er verd å se da..) for rundt 1000kr i året. Vanvittig billig. Hola og den i Firefox sluttet desverre å fungere, og jeg hadde problemer med å finne en VPN fra Afrika som ga meg god nok hastighet til å strømme kamper. Ble Tv2 igjen. Edit: I tillegg får man velge og vrake i kampene på lørdager fra England. Den regelen med bare en kamp på TV er i EU. Endret 9. august 2014 av Espp Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Jeg sluttet å bruke det når de fjernet muligheten for å se alle lørdagskampene. De gjorde det i samarbeid med Sky for å hindre sånne som oss. Ellers et genialt opplegg med kjempebra studio. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Åhå, det viste jeg ikke. Det må ha vært etter at jeg sa de opp. Hvordan VPN brukte du og hvordan kvalitet fikk du? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Unotelly. Mye frem og tilbake og til slutt fungerte det ikke lenger tror jeg. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 http://livespud.com/ 2.5GBP for 1 måned, 3.99GBP for 2 måneder. Bilder av kvalitet Mulig å signere nå. Usikker på hvor lenge de har det åpent! 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Okei, mulig den aldri er åpen. Jeg skrev bare inn i den formen så fikk jeg mail som jeg registrerte meg igjennom. Kvaliteten er i alle fall veldig god der. I tillegg til billig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Høres bra ut. Håper jeg får registrert meg før helgen. Det er vel akkurat de samme kanalene Footyreport hadde? Har de noe muligheter for apper til Android? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 De har støtte for telefon og tablet, akkurat nå har de problemer, men de jobber med å fikse det. Første inntrykket mitt er at det er raskere til å buffre, i tillegg har de kommunikasjon gjennom twitter. I tillegg til en mer oppdatert fixture list. Men for 2.5 GBP i måneden så er det ikke mye å klage på. Utrolig billig spør du meg. Mtp. at slike tjenester ofte er litt i gråsonen så kommer jeg til å kjøpe måned til måned. Er samme kanaler som footy hadde. De viser også alle kl 4 kampene. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Fikk registrert meg nå etter å ha fått mail rundt 10 min etter at jeg jeg fylte ut de formene. Får håpe de greier å holde seg oppe igjennom sesongen. For min del kunne de mangedoblet prisen og jeg hadde fremdeles betalt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Absolutt. Sumo koster vel over 200 kroner og tilbyr kun Engelsk, mens Viaplay er vel verdsatt til 199kr og tilbyr kun CL. Så 22 kroner i måneden for Engelsk, CL, EL, Tysk, Fransk, Spansk osv. er vel relativt billig i min bok. Footy kostet vel 5GBP for 1 måned. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Fungerer i Norge eller må man bruke VPN? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå