Aleks Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Aner ikke, trodde de visste alle kampene jeg :/ Hva slags problemer? "At Al Jazeera Sport we take piracy very seriously because it has an impact on so many people, including our subscribers. It is not something that only affects Al Jazeera Sport but impacts all broadcasters around the globe. We are working very closely with the Premier League in order to tackle piracy of our channel and this has led to the recent decision to reduce the number of LIVE Premier League games that we show on a Saturday. We hope that this cooperation will produce results as soon as possible which WILL allow us to resume our normal schedule of games. We will be launching a new, secure set top box in January and with the help of our customers we will move into a piracy free situation as soon as possible." Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 FA klarte til og med å gjøre Al Jazeera sitt produkt dårligere. Det naziforbundet er ikke så ulikt det norske, merker jeg. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Ja, er vel en av de få som vil gjøre produktet sitt lite tilgjengelig. Se hvordan USA gjør med all sin sport. Det stikk motsatte kan man vel si... Uansett allerede tjent inn kronene vs TV2 SP, så er jo ingen krise sånn sett, men håper på at jeg får med meg det meste av United sine kamper. Har sumo også nå, så sjansen for at begge disse skal droppe å vise United som hovedkamp er vel ganske liten, selv etter prestasjonen denne sesongen. Er jo som oftest ikke så mange store kamper som spilles samtidig kl. 16 på lørdag. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Jeg har et problem, pcn min har 2 monitorer hvor jeg pleier å se Tv2 Sumo i storskjerm på den ene og bruker den andre til surfing. Når jeg surfer og bruker den andre skjermen har jeg problemer med at det lagger, kvaliteten osv blir dårlig. Noen som har forslag til hvordan jeg kan få det bra? Nett og PC specs: Jeg har en 25/5 Mbps gjennom Canal Digital kabel tv. Sitter på en I5 2500k, 8GB ram og et Nvidia GTX 560 TI(med siste drivere) Det burde vel holde lenge? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 hvilken browser? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Kan også legge til at jeg har Footyreport, og der har jeg ikke noe problem med lag/kvalitet. Bildet på footyreport er av høy kvalitet. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 For de som ikke har merket det; Footyreport har nå kommet med "Playstation friendly version". Så man kan fint strømme både på PS3 og PS4. Vet ikke med Xbox, men jeg antar de også har optimalisert den der også. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 De også en veldig enkel og grei app til Android. Gull på nettbrett. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Har de det? Har gått meg hus forbi faktisk. Merkelig hvor mye mer man får om man er "mindre" og må satse for å få flere kunder. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Jepp, eller vet ikke om det er deres app, men den de henviser til i guiden er veldig fin. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Det står om det nederst på denne siden: http://sportingstreams.net/watch/livehds Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Finner ikke appen i Google Play jeg.. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 11. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2014 Appen er fjærnet fra Google Play Store Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Om noen trenger appen så er det bare å laste ned appen "Blackmart" også søke opp "LiveStreaming" der. Den ligger der og den funket. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 15. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2014 Oppdatering fra FootyReport / SortingStreams: Android app link 15/03/2014To download the android application click here. For instructions on how to install it on an android device click here. Will post updates about the android market status when we know more. MD5 sum if you want to verify the apk is c55e66fbc1bff2f79b9e49b7e89cc798. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 For de som har vært så lure å skaffe seg Chromecast så kommer det en app med støtte for dette i løpet av de kommende dagene. Usikker på om de vil legge til støtte for både iOS og Android appen, men antar at Android appen vil være først ute. Det er uansett merkelig at et firma som tar betalt 35 kr i måneden for tjenesten sin klarer å være mer innovative enn selskap som tar minst 150 kroner i måneden. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Nice, nice. Får en Chromecast til uka. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Absolutt verdt hver krone. Brukt den mye etter at jeg fikk min. Tipper det vil komme mange apps med støtte etter at Google slapp SDKen for ikke så lenge tilbake. TV2Sumo skal vel komme med støtte i løpet av neste uke også mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå